ויראלי

מאיה בוסקילה מזועזעת: מי חדר לה לחדר כשהייתה עירומה?

הזמרת חשפה כי החופשה הרומנטית שלה בצפון תפסה כיוון לא צפוי: "שמו לנו את המגש בחדר, אנחנו במיטה, ישנים, היו בחדר שלי כשישנתי, לא לבושה ונכנסו לחדר. אנחנו המומים. יש לנו ארוחת בוקר בחדר ואף אחד לא נכנס, לא שמענו דפיקות בדלת"
מערכת ice | 
צילום ענת מוסברג
אירוע לא נעים בכלל לזמרת מאיה בוסקילה ולבן זוגה שאולי שיצאו לבלות סוף שבוע אינטימי ומפנק בבית מלון יוקרתי בצפון הארץ, ״בית בגליל״ מרשת המלונות הרברט סמואל, כאשר גילו כי עובדי המלון ביצעו מהלך מבהיל מאוד בזמן שהשניים ישנו.
בוסקילה סיפרה בסטורי שהעלתה כי היא מאוכזבת מהמלון  בגלל שורה של אירועים ותקלות לכאורה, אבל הטענות המשמעותיות של הזמרת ובן זוגה הגיעו לאחר שביקשו עם הגעתם, ארוחת בוקר לחדרם, אך כשהתעוררו במיטתם בבוקר כשהם ללא בגדים גילו למרבה החרדה כי הארוחה הונחה בחדרם מבלי שידעו כי אחד העובדים חדר לחדר: "היינו עירומים, יכלו לצלם אותנו, זה פלילי".

בוסקילה עוד אמרה: "קמנו בבוקר וראינו את ארוחת הבוקר מוגשת בשולחן ליד הטלוויזיה ממש בסוף החדר, נכנסו לנו לחדר בבוקר, כשאנחנו ישנים, שמו לנו את המגש בחדר, אנחנו במיטה, ישנים, היו בחדר שלי כשישנתי, לא לבושה ונכנסו לחדר. אנחנו המומים. יש לנו ארוחת בוקר בחדר ואף אחד לא נכנס, לא שמענו דפיקות בדלת".
ממלון בית בגליל נמסר: "הנהלת המלון מתנצלת בפני האורחת, לומדת את המקרה ותפיק את הלקחים".
 
אינסטגרם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה