ויראלי

מייגן מרקל מתוודה: "קינאתי בפריס הילטון"

מייגן מרקל אירחה לאחרונה את היורשת פריס הילטון בפודקאסט שלה, ולאחר מכן שיתפה שטרם פגשה אותה היא קינאה בפריס ושפטה אותה, בגלל שהילטון גדלה יפה ומרקל גדלה חכמה
מערכת ice | 
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
לאחר פרישתם מתפקיד רשמי בבית המלוכה האנגלי, מייגן מרקל ובעלה הנסיך הארי עברו לארה"ב וכעת הם נמצאים בתהליך משמעותי במסגרתו הם נפתחים יותר ויותר לציבור עם הסיפור האישי שלהם. במסגרת ההליך הזה אין ספק כי מרקל היא הווקאלית יותר מבין השניים היות ולה פודקאסט מיוחד בשם "ארכיטיפ" (Archetypes). 
לאחרונה מרקל אירחה בפודקאסט לא אחרת מאשר היורשת פריס הילטון, על מנת לשוחח על הקונספט והתפיסה התרבותית של "פרחה". כעת בריאיון חדש למגזין וראייטי, מרקל מודה כי היא ניגשה לשיחה עם דעות קדומות שליליות למדיי על הילטון וכי היא מצטערת על כך: "אני מתביישת לומר אבל הייתי שיפוטית כלפיה על בסיס כל מה שראיתי עליה" ולכך הוסיפה: "אבל גם לא גדלתי בתור מישהי יפה". 
באופן מובן המראיינת לא בדיוק הבינה למה התכוונה מרקל וביקשה ממנה להרחיב. על כך מרקל פירטה: "גדלתי בתור הילדה החכמה. כל מה שחשבתי והרגשתי כלפי פריס בסופו של דבר היה קנאה ושיפוטיות - שניים מהדברים המסוכנים ביותר". מרקל מוסיפה ואומרת כי הדעה הזו משתנה כשאתה נחשף לבן אדם עצמו, לחוויות ולטראומות שהוא עבר. 
כזכור, לאחרונה הילטון חשפה כי הוטרדה מינית באופן קיצוני בתור נערה כשלמדה בבית ספר פרטי. בעקבות השיח עם הילטון על החוויות שלה והדרך שבה היא נתפסת באופן שגוי בעיני הציבור היא עודדה את המאזינים להגיע עם גישה פתוחה יותר ולזכור שתמיד מאחורי התדמית עומד בן אדם. 
כמו כן, לאחרונה מרקל שיתפה בפרק נוסף בפודקאסט שהוקלט לכבוד יום בריאות הנפש הבינלאומי כי בעלה, הנסיך הארי, הציל את חייה השנה לאחר שחוותה התמוטטות נפשית ונזקקה לעזרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה