ויראלי

עומר אדם נאלץ להחליף שורה בשיר? "לבד כמו אחותך"

משפיענית הרשת נטע צ'רנר חשפה כי פנתה לזמר בגלל שורה בשיר 'השתגעתי בגללך' והוא החליף לבקשתה את השורה לאחר שנפגעה ממנה: "הוא טס ממקסיקו למיאמי להחליף את השורה הזאת בשיר לשורה החדשה שאתם שומעים עכשיו בשיר"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
השיר "השתגעתי בגללך" של עומר אדם שוחרר לפני כמעט שנתיים וצבר כ-2 מיליון צפיות בסך הכל, אלא שב-mako מוזיקה פורסם כי מילות השיר שונו ממש לפני הפצתו. השורה "אז איך השתגעתי בגללך, בסוף תישארי לבד ואז תבכי לאחותך", נכתבה במקור כך: "אז איך השתגעתי בגללך, בסוף תישארי לבד בגיל 30 כמו אחותך",
משפיענית הרשת נטע צ'רנר נתקלה בהדלפה של השיר טרם שיחרורו והסבירה כי השורה הזו פגעה בה מאוד, עמוקות, עד כדי כך שאפילו פנתה לזמר המצליח. למאקו סיפרה: "בגלל שזה היה שבוע לפני היום הולדת 30 שלי, שלחתי לו הודעה ענקית באינסטגרם. שאני בת 30 ושהוא לא יכול להוציא את השיר. שיגנוז אותו או משהו. הוא לא ענה".
צ'רנר בוודאי הופתעה כשאדם חייג אליה בחזרה: "עומר היה במקסיקו, אז המכר חייג אליי בווידאו, היה 8 בבוקר. התחלתי לבכות מלחץ, מה אני אגיד לו. ואמרתי לו מה שהפריע לי. הוא ענה לי 'נטע, עם כל הכבוד והאהבה אין לי מה לעשות עם זה, אני במקסיקו, הדיסק כבר מוכן, דלפו חצי מהשירים, שבוע הבא האלבום בחוץ. אמרתי לו דבר עם אמא שלך. ושחררתי".
עוד סיפרה: "יום למחרת הוא חייג אליי ממיאמי, הוא טס ממקסיקו למיאמי להחליף את השורה הזאת בשיר לשורה החדשה שאתם שומעים עכשיו בשיר". אין ספק שמקרה כזה בהחלט מסייע לזמר לשקם את תדמיתו שנסדקה בשנה האחרונה בגלל שורה של תקריות, חלקן מביכות כמו הזיוף לעיני זוגתו יעל שלביה.

אליה רוסיליו, מיוצרי השיר, אישר כי מילות השיר אכן שונו ומסר בתגובה: "יש הרבה שירים שלי שאני שלם איתם ויש הרבה שלא. עם זה אני פחות שלם. זה לא בגלל הבנות 30, אלא כי כתבתי בזמן אחר, במקום אחר, שהיום בפרספקטיבה של זמן אני פחות מתחבר לשיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה