ויראלי

אנה ארונוב מושפלת: "כל אחת שממליטה, קוראת לעצמה אמא"

הבדיחה של הרקדנית ושופטת 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12 לא הובנה כהלכה והיא ספגה תגובה פוגענית מאחת העוקבות, שמיד קיבלה תשובה חריפה: "תקבלו ישר בלוק"
מערכת ice |  1
אנה ארונוב (צילום יח"צ)
תקופת החגים הסתיימה ושופטת 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, אנה ארונוב, העלתה סרטון משעשע לעמוד האינסטגרם שלה, בו ביימה סיטואציה מצחיקה בה הילד חולה בשפעת בדיוק בסיום החופשה הארוכה שעמדה לרשותו.
אחת העוקבות של ארונוב לא ממש צחקה מהבדיחה ותקפה אותה בחריפות: "למה, אלוהים, למה אתן ממליטות אותם אם כל מה שאתן מייחלות זה להיות עם ולהרגיש בלי? אם חלילה הוא חולה המסכני ולא יכול ללכת לגן, נחרב העולם, איזה אסון, שלא נדבר על המרמרת שלכן בחופשים".

"יש לי סוד בשבילכן", המשיכה העוקבת במתקפה שלה על ארונוב: "מי שרוצה להיות בלי, פשוט תהיי בלי. במקום זה אתן נכנעות לתכתיבי החברה. כאלה פתטיות! הילדים שלכן אומללים לא פחות".
לאחר שהמילים הקשות לא התקבלו בשקט על ידי ארונוב, היא שיתפה סטורי בו פנתה לכלל העוקבים שלה בדעה נחרצת וחד משמעית: "הפוסט האחרון הסלים. לא סבבה להגיד משפט מסוג 'כל אחת שממליטה קוראת לעצמה אימא'. לא סבבה", ולבסוף הזהירה ארונוב: "תקבלו ישר בלוק. רק מעדכנת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובה
    זהבית 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בפתיחת שנת הלימודים אנה ארונוב העלתה סרטון בו היא רוקדת על המיטה בחדר השינה שלה שהחופש הגדול נגמר והילד חוזר לגן, ומה תגיד על זה? המגיבה צודקת ועוד איך צודקת!!
    סגור