ויראלי

למה משתמשי טיקטוק מתחילים את היום בחמש בבוקר?

נדמה כי עולם הטיקטוק מתנהל בעיקר על פי טרנדים וכעת ישנו טרנד, או יותר נכון האשטג, חדש שסוחף את מייצרי התוכן. מה הם עושים הפעם? קמים בחמש בבוקר כדיי להראות לכולם מה הם עושים
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
אחד הדברים שמסייעים לפלטפורמת טיקטוק להיות עכשווית בקרב המשתמשים הוא הטרנד המתחלף השבועי והחודשי וכעת לאחר מגוון אתגרי הריקוד והשירים מגיע טרנד חדש המלווה בהאשטג: 5 עד 9 לפני 9 עד 5 (5to 9 before the 9 to 5). 
להאשטג החדש, לו יש כבר קרוב ל-40 מיליון צפיות, יש קונספט פשוט והוא תוכן הקשור בשגרת הבוקר של מייצר התוכן לפני שעות העבודה הקלאסיות של תשע בבוקר ועד חמש בצהריים. הסרטונים השונים כוללים הכול החל משגרת הבוקר של טיפוח הפנים, סידור הבית, בישול, למידה, אימוני יוגה, קניות, טיול עם הכלב, קריאה וכך הלאה.
כעת, מסתבר כי הטרנד החדש הזה, בניגוד לאחרים רבים, מגובה על ידי המומחים והדיאטנים. על פי הדיאטנית ד"ר ג'ינה קליאו שגרה פעילה ומותאמת לפני שעות העבודה יכולה להיות מאד בריאה עבור האדם ועבור תחושת ההישגיות שלו. יחד עם זאת, ציינה כי השגרה המוקדמת הזו היא לא בהכרח נכונה ומתאימה לכל אחד. 
למשל, אנשים שנוהגים ללכת לישון מאוחר לא בהכרח יצליחו להפיק תועלת מהיקיצה המוקדמת, כמו אלו שהולכים לישון מוקדם יותר ומקבלים מנוחה רציפה. לכן, היא ממליצה להמשיך עם הטרנד במידה והיקיצה בחמש בבוקר היא טבעית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה