ויראלי

קארדי בי מתרגשת ממתנת יום ההולדת מביונסה

ביום הולדתה ה-30, ביונסה שלחה כרטיס יום הולדת ומתנה יפה לקארדי בי. ילדת יום ההולדת קיבלה גם הודעה מתוקה מביונסה, שהשאירה אותה נרגשת לחלוטין

מערכת ice | 
צילום Getty Images
כשהיא נכנסה לרשתות החברתיות, קארדי בי, ששם הולדתה הוא בלקליס מרלניס אלמנצר, שיתפה כמה היא שמחה ונתנה הצצה למתנה היפה. אחרי שהראתה את זר הפרחים שקיבלה מביונסה, קארדי הראתה את הפתק המתוק, שפשוט היה חתום ב-"B".
בפתק של ביונסה על הכרטיס נכתב, "קארדי, יום הולדת שמח! אני מקווה שהיה לך יום יפה. כל האהבה שלי. שאלוהים יברך אותך, ב."
"תודה לך ביונסה!!", כתבה קארדי, שחגגה ביום הולדתה ה-30 ביום שלישי עם בלוס אנג'לס. בחודש שעבר, ביונסה שלחה פתק בכתב יד בחלק המצורף לאלבום הרנסנס שלה לקארדי. עם קבלת הפתק המיוחד, קרדי אמרה שהיא "תמסגר אותו במסגרת זכוכית ואתלה אותו על הקיר". בפתק נכתב, "ל קארדי ב', המלכה החרוצה, היפה והמוכשרת, תודה שתמיד תמכת בי. שולחת כל כך הרבה אהבה אליך, ביונסה."
 
כזכור, בחודש אוגוסט האחרון פרסמנו שביונסה, שחררה אלבום חדש בשם "Renaissance", ששוחרר כ-6 שנים לאחר האלבום האחרון שלה, וזכה לשבחים עולמיים והתלהבות רבה. אבל שיר אחד בשם "Heated" הותיר מאזינים וגולשי רשתות חברתיות רבים כועסים ומאוכזבים. באחת השורות בשיר, ביונסה שרה: "Spazzin' on that ass, spazz on that ass." בתחום הרפואי, "ספסטי" מתייחס למוגבלות המקשה על אנשים לשלוט בשרירים, במיוחד בידיים וברגליים והכינוי "ספאז" נחשב לפוגעני ולועג לבעלי הנכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה