ויראלי

כוכבת הפורנו תגיש תביעה? "זה שבר לי את הגב"

כוכבת הפורנו השתתפה באטרקציה מטעם אינטל ולנובו, ובקפיצה לא נכונה שברה את גבה בשתי מקומות. המקום נסגר, וההערכות הן שהתביעה בדרך
מערכת ice | 
כאבי גב (צילום freepik)
כחלק מהתחרוית של TwitchCon בין כוכבי רשת, שהחלו ביום שישי ונמשכו עד יום ראשון בערב, יש בריכת ספוג. הכוכבים קפצו לתוכה לאחר דו-קרב בסגנון גלדיאטורים. על פי הדיווחים, כמה מהם נפצעו קשה.
כוכבת הפורנו אדריאנה צ'צ'יק ספגה את הפציעה המדאיגה ביותר. בסרטון שפורסם היא מזנקת מבמה קטנה, מפצלת את רגליה ואז נוחתת על עצם הזנב שלה, לפני שהיא מתהפכת ואומרת "אני לא יכולה לקום." זמן קצר לאחר מכן אפשר לשמוע קריין אומר, "לא, לא, היא בסדר".

אממה, היא לא הייתה בסדר. מאוחר יותר צייצה צ'צ'יק בטוויטר, "ובכן, שברתי את הגב בשני מקומות ואני הולכת לעבור ניתוח להכנסת מוט מטר לתמיכה היום. שלחו לי את תמיכתכם. כשיורד גשם הוא יורד ואני בהחלט מרגישה את הגשם כרגע".
 
בעוד שהמשתתפים אמרו שהבריכה נשארה פתוחה למרות שאחרים נפגעו עוד לפני הפציעה הקשה של צ'צ'יק, ושהיא נפתח שוב זמן קצר לאחר מכן, כתב ה"וושינגטון פוסט" ניית'ן גרייסון אומר שהאטרקציה - שיתוף פעולה פרומו בין החברות אינטל ולנובו - נסגרה מאז, שניהם. בגלל פציעות, אבל גם בגלל שהמשתתפים שהשתמשו בה "הפרו חוקים".
 
דובר מטעם לנובו מסר בתגובה לדיווחים: "הבריכה נסגרה לכל שימוש נוסף בזמן שאנו עובדים עם מארגני האירוע כדי לבדוק את התקריות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה