ויראלי

מדונה יוצאת מהארון? הסרטון החדש שלה מעורר סערת ענק

האם הזמרת בת ה-64 החליטה להפיל פצצה בטיקטוק שלה, כאשר העלתה סרטון שובב במיוחד בו כתב: "אם אני מתגעגת, אני לסבית" והבטיחה שאם היא תחטיא את זריקת התחתונים הוורודים שלה לפח היא יוצאת מהארון והיא פספסה די בכוונה
מערכת ice |  1
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)
מדונה לכאורה יצאה מהארון בסרטון שובב שפורסם ב-TikTok אמש (ראשון) וגרם לסערת ענק. מלכת הפופ, בת ה-64, ניסתה לזרוק זוג תחתונים ורודים עזים לפח האשפה ופספסה די בכוונה. "אם אני מחמיצה, אני לסבית", נכתב בטקסט מעל הסרטון.
זמרת "Material Girl" - שלבשה מחוך בצבע שמנת מעל חולצת טי לבנה עם מכנסיים תואמים ושיער ורוד - כאילו קיבלה את התוצאה, בוהה במצלמה בעודה זורקת זרוע אחת באוויר בגאווה. עם זאת, הסרטון הותיר מעריצים רבים מבולבלים, וחלקם תוהים אם מדונה רק קופצת על הטרנד בשביל הכיף או שהיא רצינית לגבי יציאה מהארון.

"מה קורה בשנות ה-80", שאל מעריץ אחד, ואחר הוסיף, "האם מדונה בדיוק יצאה? ואני צופה בזה בזמן אמת??" מעריץ תומך שלישי כתב, "מדונה זו אנרגיה קטלנית מאוד שמועברת".
בעוד שהזמרת האגדית שרמזה למיניות שלה בעבר, יצאה בעיקר עם גברים בציבור, היא נישקה את בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה בטקס פרסי הווידאו של MTV לשנת 2003. על פי הדיווחים היא גם הייתה מעורבת רומנטית עם הדוגמנית ג'ני שימיזו ב-1996. "אני חושב שלכולם יש אופי דו מיני. זו התיאוריה שלי. יכול להיות שאני טועה", אמרה בפרופיל של Advocate משנת 1991.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוחה. אישה דוחה (ל"ת)
    נתן אלמקייס 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור