ויראלי

לכל החיים? "הקעקוע נפל לי מהפנים אחרי 3 ימים"

סרטון חדש בטיקטוק הפך השבוע לוויראלי וגרף מעל ל-2 מיליון צפיות, היות והציג כיצד אישה שעתה קעקוע פנים תיעדה שהוא פשוט נפל לה מהפנים - אל האצבע. צפו בתיעוד המוזר
מערכת ice | 
מקעקע (צילום ויקיפדיה)
נדמה כי מדיי שבוע קהילת הטיקטוק מצליחה להדהים כל פעם מחדש את קהל הצופים, אך הפעם כנראה מדובר בדבר שטרם ראינו. אישה מפורט לודרדייל בפלורידה, ארה"ב, דיווחה שעשתה לאחרונה קעקוע בפנים אלא שימים ספורים לאחר מכן מצאה או על האצבע שלה.
@ratqueen412 #fyp #fortlauderdale #tattoo #facetattoo #badtattoo ♬ Creepy Violins - Apollo Nove

הטיק-טוקרית לא סיפקה יותר מדיי פרטים על המקרה, או באיזה מוסד עשתה את הקעקוע "המוצלח", אלא רק כתבה בסרטון כי עשתה קעקוע של כוכב קטן בצד הפנים לפני מספר ימים, אלא שהוא דהה ונפל. 
עד כה הסרטון המקורי צבר כ-2.2 מיליון צפיות וכמובן גם לא מעט תגובות. חלק אמרו שהקעקוע גם ככה מיותר ולכן זה סימן משמיים שהוא נפל. אחרים אמרו שזה קרה בעקבות איכות העור הגבוהה שלה, שפשוט דחתה את ההליך. היו אלו שהזדהו עמה וכתבו שקרה להם אותו הדבר. 
עיקר הטענות היו כנגד הקונספט של קעקועי פנים, אך לאלו דאגה האישה להגיב וטענה כי היא לא מבינה מה הבעיה עם קעקוע באזור הפנים, במיוחד לאור העובדה שהיא עדיין מחזיקה בעבודתה וגם כי ניתן לכסות אותו עם מייקאפ במידת הצורך. יתרה מכך הוסיפה כי היא כבר חידשה את הקעקוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה