ויראלי

הקומיקאי נגד הילרי קלינטון: "קראה לתומכי טראמפ נאצים"

בסרטון יוטיוב חדש, הקומיקאי והפרשן ראסל ברנד דיבר על ההשוואה שעשתה קלינטון בין עצרת של דונלד טראמפ באוהיו לעצרת נאצית: "בין אם אתה אוהב את דונלד טראמפ או לא, להשוות אותו לנאצי זה לא לגיטימי, זה שגוי, וזו דרך להימנע מהחסרונות הפוליטיים שלך, וזו הבעיה האמיתית"
מערכת ice | 
הילארי וטראמפ. 2 דקות אחרונות (צילום צילום מסך)
הקומיקאי האמריקאי המצליח שמשמש גם כפרשן, ראסל ברנד, תקף השבוע את הילרי קלינטון וליברלים אחרים על כך שהם מגדירים אנשים שהם לא מסכימים איתם כ"נאצים" ו"פשיסטים".
בסרטון יוטיוב חדש שפורסם בערוץ שלו, ברנד דיבר על הופעתה של הילרי קלינטון בפסטיבל טקסס טריביון באוסטין, שם השוותה עצרת של דונלד טראמפ באוהיו, שבה תומכיו הרימו ידיים עם אצבע מורה, להצדעה בעצרות בגרמניה הנאצית.
"הילרי קלינטון קראה לתומכי טראמפ נאצים, אבל היא הצהירה שהיא מעריצה את המנהיגה האיטלקית החדשה שהשמאל אומר שהיא 'פשיסטית', ובנוסף, האם אין נאצים שנלחמים למען אוקראינה?" קרא ברנד. "האם 'פשיסט' הוא רק מונח נוח להפיל אנשים שאתה לא מסכים איתם?"
הוא הציע שקלינטון ומנהיגים ליברליים רבים משווים את המתנגדים להם לנאצים בחוסר כנות, כך שהם יכולים "לזלזל בהם במקום לדאוג להתמודד עם הטענות באופן אמיתי".
ברנד ציין כי למרות העובדה שיש מיליוני אנשים נורמליים שתומכים בטראמפ, אלו בשמאל הפוליטי ינסו לדחוק אותם לשוליים בטענה שהם נאמנים לאידיאולוגיה קיצונית שהרגה מיליונים במאה ה-20, מה שלדבריו מהווה "האשמה די חמורה" ו"דבר ממש כבד לקרוא למישהו".
"יש משפחות שבהן יש תומכי טראמפ ודמוקרטים באותה משפחה", ציין. "ברגע שאתה אומר שמישהו נאצי אתה יודע שאתה אומר 'אנחנו לא צריכים להתמודד איתך, אנחנו לא צריכים לדבר איתך, אתה מחוץ לשיחה'".
ברנד ציין גם שיש דמוקרטים שמממנים "מועמדי MAGA" שהם תופסים כקיצוניים מכיוון שאותם דמוקרטים משערים שיריבם המזוהים עם MAGA יהיו יריבים שקל יותר להביס בבחירות (MAGA כידוע הם ראשי התיבות של סיסמת הבחירות של טראמפ - Make America Great Again).
"אם אתה רוצה למנוע קיצוניות, מה שאתה צריך זה דמוקרטיה מתפקדת, לא דמוקרטיה שבה אתה מדגיש את טראמפ כדי להבטיח שהמפלגה שלך, במקרה הזה המפלגה הדמוקרטית, תוכל להזניח את האמריקנים הרגילים של הצווארון הכחול", אמר ברנד.
"אני חושב ששימוש ברוח הרפאים של הפשיזם של המאה ה-20 כדי להימנע מהתמודדות עם חוסר היעילות של הניאו-ליברליזם העכשווי הוא הפשע האמיתי כאן", ציין ברנד. "אם אתה רוצה שאנשים לא יימשכו למה שאתה מחשיב כקיצוניות, הצג חלופות ואפשרויות במקום להגביר את המתחים החברתיים, להחמיר את הקונפליקטים התרבותיים הקיימים, להעמיד פנים שטראמפ גרוע ממנו".
"בין אם אתה אוהב את דונלד טראמפ או לא אוהב את דונלד טראמפ, להשוות אותו לנאצי זה לא לגיטימי, זה שגוי, וזו דרך להימנע מהחסרונות הפוליטיים שלך, וזו הבעיה האמיתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה