ויראלי

מנהיג צ'צ'ניה שולח את ילדיו הצעירים למלחמה באוקראינה

רמזן קדירוב, מנהיג צ'צ'ניה, הודיע בטלגרם כי הוא שולח שלושה מבניו המתבגרים, בני 14, 15 ו-16, לחזית אוקראינה
מערכת ice | 
צילום AFP
מנהיג צ'צ'ניה, רמזן קדירוב, בן בריתו של הנשיא ולדימיר פוטין, אמר היום (שני), כי הוא שולח שלושה מבניו המתבגרים, בני 14, 15 ו-16, לחזית אוקראינה. "הגיע זמנם להוכיח את עצמם בקרב אמיתי, אני יכול רק לברך על הרצון הזה", כתב קדירוב בטלגרם, ופרסם סרטון של הנערים הצעירים יורים טילים במטווח ירי. "בקרוב הם יעברו לחזית ויהיו בחלקים הקשים ביותר של קו המגע", הוסיף המנהיג הצ'צ'ני.
הוא אמר שאחמט (16), אלי (15) ואדם (14) אומנו ללחימה "כמעט משנותיהם הצעירות" והתעקש שהוא "לא צוחק". בסרטון נראו הנערים במדי הסוואה, על טנקים, עם אקדחים קשורים למותניהם, יורים במשגרי רקטות ובמקלעים. לפעמים המתבגרים מחייכים בזמן הירי או עשו תנועת אגודל. קדירוב, איש צבא לשעבר שמנהיג את הרפובליקה הצ'צ'ניה בעלת הרוב המוסלמי, היה אחד התומכים הקולניים של רוסיה במתקפת אוקראינה של פוטין.
ההודעה הגיעה כאשר הקרמלין דחה ביום שני את קריאתו להשתמש בנשק גרעיני בעל תפוקה נמוכה באוקראינה, לאחר סדרה של תבוסות צבאיות. קדירוב קרא לאופציה הגרעינית לאחר נסיגת מוסקבה מהעיירה לימן, שלקח שבועות כדי להשיג את השליטה בה מוקדם יותר השנה. "לדעתי האישית, יש לנקוט בצעדים דרסטיים יותר, עד להכרזה על חוק צבאי באזורי הגבול ויש להשתמש בנשק גרעיני בעל תפוקה נמוכה", אמר קדירוב בערוץ הטלגרם שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה