ויראלי

חברת התעופה מסבירה למה כנף המטוס מכוסה בסרט דבק

סרט דבק על כנף המטוס, שנחשב בהתחלה כי הוא מחזיק את הכנף מלהתפרק, התגלה כבעל מטרה הרבה פחות מפוקפקת - והרשת גועשת
מערכת ice |  1
צילום טוויטר
סרט דבק על מטוס דרימליינר, מדגם בואינג 787-9, יצר תמונה מדאיגה שצילם זמר האופרה האוסטרלי, דייוויד וואקהאם, שבשבוע שעבר שיתף אותה לטוויטר, שם היא הפכה מאוחר יותר לוויראלית. "כאשר אתה בוחר את חברת התעופה המועדפת עליך, בחר בחוכמה. רווחים לפני בטיחות", נכתב בפוסט שלו. עם פרסום הפוסט, נפוצה בדיחה ברשת כי הסרט שימש ל"תיקונים זמניים", איך בהמשך הוא זוהה כ"ספיד טייפ" הנמצא בשימוש נפוץ לכיסוי צבע מתקלף, על פי CheckMate, שבועון לבדיקת עובדות.
מטוסי הבואינג 787-9 זוהו כ"מועדים לכשלי צביעה עקב נזקי אולטרה סגול (UV)", נכתב בדו"ח משנת 2020 של מינהל התעופה הפדרלי של משרד התחבורה האמריקאי (FAA). לאחרונה, דובר אייר ניו זילנד אמר, כי קילופי צבע של על כנפי מטוסי בואינג 787-9 היא בעיה עולמית. "הקילוף אינו משפיע על השלמות המבנית של הכנף ואינו משפיע על בטיחות הטיסה", אמר דובר בואינג. הסיכון הפוטנציאלי היחיד שנגרם מקילוף צבע היה לצוות חברת התעופה בעת שימוש ב"מערכות הגנה למעצור נפילה מסוג ואקום", נכתב במסמך ה-FAA.
יצרנית המטוסים איירבאס, נפגעה גם כן מבעיות של קילוף צבע במטוס ה-A350 שלה, לאחר שעמדה בפני תביעה משפטית מצד קטאר איירווייז. התלונה נסגרה על ידי הסוכנות לבטיחות תעופה של האיחוד האירופי (EASA), אשר הגיבה ואמרה שנושא הצבע לא השפיע על מבנה המטוס או גרמה לסיכונים אחרים. באופן דומה, הרשות האוסטרלית לבטיחות תעופה אזרחית (CASA) אמרה כי לא נשקף סיכון לנוסעים כאשר בוצעו תיקוני הסרט דבק במטוסים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה ההסבר
    מוזר 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ??
    סגור