ויראלי

מדהים: גולגולת בת כמיליון שנה נחשפה בחפירות ארכיאולוגיות

בחפירה מיוחדת שנעשתה באזור חוביי שבסין התגלתה גולגולת נדירה של האדם הקדמון שגילה המוערך הוא כמיליון שנה. הנה כל הפרטים על המשמעות האדירה שיש לממצא זה עבור המין האנושי
מערכת ice | 
הגולגולת שנחפרה (צילום טוויטר)
תגלית נדירה ומרהיבה נחשפה היום בחפירות ארכיאולוגיות שנעשו במחוז חוביי שבסין. במסגרת פרויקט חפירות מיוחד שנעשה באזור, במטרה לגלות את ההיסטוריה של האדם הקדמון בסין, נמצאה גולגולת שגילה המוערך הוא כמיליון שנים. 
על פי ההערכות מדובר בגולגולת של זן נכחד של בני האדם, 'הומו-ארקטוס', וישנן רק עוד שתי גולגולת בגיל זהה ומאותו הזן שנמצאו באותו האתר. כמו כן, בעת זו לא הוצאה הגולגולת בשלמותה על מנת לא לפגוע בצורתה, אך מסתמן כי מדובר בממצא שלם וכמעט ללא פגע.
בפועל, מדובר בתגלית אדירה עבור חקר האדם הקדמון והממצא יכול לסייע למדענים מרחבי העולם לגלות וללמוד יותר על ההיסטוריה של המין האנושי כולו. 
זו לא התגלית המרעישה היחידה מן התקופה האחרונה ולא ממזמן נמצא ארון קבורה עתיק בפרויקט חפירה במצרים. כמו כן, ממש כאן בארץ התגלו מספר תגליות מרגשות רק בחודשים האחרונים, ביניהן אחוזה עתיקה באזור רהט, סימן ראשון לשימוש באופיום מלפני אלפי שנים באזור יהוד ואפילו כתובות עתיקות של השפה העברית באזור שומרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה