ויראלי

אוהד בוגזלו פותח הכול: "מקווה שיום אחד היא תירגע"

אוהד בוזגלו פותח את עונת הסליחות בסטורי עם התנצלות מפורטת כלפי לא אחרת מאשר אלכסה, האישה אשר הייתה עד לאחרונה בת זוגתו, עד לרגע בו החליט אוהד להפוך את הזוגיות מזוגית - למשולשת
מערכת ice |  1
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
רבים נדהמו לגלות לפני מספר חודשים כי אוהד בוזגלו, כוכב הריאליטי מהסדרה 'הבוזגלוס' ואחיו של הכדורגלן העבר מאור בוזגלו, חשף כי נמצא במערכת יחסים עם לא פחות משתי נשים: מריה ואלכסה. באופן לא מפתיע כלל הדבר הביא להד תקשורתי גדול וכמובן לא מעט ביקורת כלפי כל צד במערכת היחסים הזו.
היום, כשאנו נמצאים ימים ספורים לפני יום כיפור בוזגלו עונה בסטורי להודעה השואלת אותו האם ירצה להתנצל לפני אדם כלשהו לפני יום הכיפורים. על כך בוזגלו השיב ארוכות ואף ציין באופן מפורט את אלכסה, אשר בחרה לצאת ממערכת היחסים המשולשת עמו ועם מריה, זמן קצר לאחר שהתפרסמה הידיעה.
בסטורי בוזגלו כתב כך: "מי שמכיר אותי יודע שאני לא בן אדם של סליחות... לא פגעתי באלכסה במתכוון והיה לי רק אהבה לתת לה". בוזגלו ממשיך לכתוב כי הוא מודע לכך שהיא נפגעה ממנו מאד וכי חשוב לו שהיא תדע שהוא מתנצל. יחד עם זאת, לא ברור האם ההתנצלות המפורטת נשלחה גם בפרטי לנמנעת, טרם התפרסה בעמוד הפומבי שלו.
את התשובה וההתנצלות המפורטת הוא סוגר עם המילים: "אני מקווה שיום אחד היא תירגע ותבין באמת את מה שקרה ותוכל לסלוח לי באמת". 
כעת שיום הכיפורים, כאמור, נמצא במרחק של ימים ספורים, ניתן לצפות שכנוהג לא מעט סלבריטאים יפנו לעמודי הרשתות החברתיות שלהם על מנת להתנצל על מעשיהם בשנה האחרונה, לכן עם פתיחה כזו מצד בוזגלו בהחלט ניתן לומר שיש למה לצפות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוזגלו
    פני 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דון ז'ואן ננס דה לה שמאטה
    סגור