ויראלי

הזוג ששיגע את בית האח הגדול מתאחד: צפו במפגש

דניאל מלכה ואילנה טרננקו, כוכבי האח הגדול שניהלו מערכת יחסים מול כל המדינה בבית הכי מפורסם בישראל שם היא החלה וגם הסתיימה אחרי שהם החליטו להפריד כוחות, נפגשו לראשונה באירוע פומבי ראשון בפרימיירה לסרט "אין גברים כאלה". צפו
מערכת ice |  1
דניאל מלכה ואילנה טרננקו (צילום אור גפן)
דניאל מלכה ואילנה טרננקו, כוכבי האח הגדול שניהלו מערכת יחסים מול כל המדינה בבית הכי מפורסם בישראל שם היא החלה וגם הסתיימה אחרי שהם החליטו להפריד כוחות, נפגשו לראשונה באירוע פומבי ראשון בפרימיירה לסרט "אין גברים כאלה" שהתקיימה אמש (רביעי) בבית הקולנוע "רב חן" שבתל אביב.
עוד נכחו במקום: דיאנה טרננקו ודרור רוקנשטיין (שהגיע עם הבת) שהצטרפו לתמונת מחזור של דיירי האח, לינור סביניק, גילי אלגבי, שלומי יפרח, שחקן הכדורגל ירדן שועה ועוד.

כוכבי האח הגדול מתאחדים (אור גפן)
כזכור, אחרי הפרידה המתוקשרת של השניים, דיאנה טרננקו, אחותה של אילנה שהשתתפה גם היא בעונה האחרונה של האח הגדול, יצאה נגד דניאל כשאמרה: ""אם הוא היה גבר אמיתי הוא לא היה מוותר, אסור לו ככה לשנות את דעתו בשנייה אחת. יכול להיות שהכניסה של דנה השפיעה עליו, אולי סתם פרגנתי לו ש'גיל זה רק מספר', יכול להיות שזה משפיע. יש מצב שדנה השפיעה, אולי בכל זאת הוא לא רצה 'לאכול כל יום מרק' ואז ראה משהו חדש והשתנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין כסף למכנסיים בלי חורים?
    חמשושלייקס- יזמות 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחמנא ליצלן - כמה חורי איוורור במכנסיים, כנראה יש סיבה לצורך....
    סגור