ויראלי

מחריד: כוכבת הטיקטוק נורתה למוות אחרי שיחת טלפון מסתורית

גופתה של קרלה פרדיני, כוכבת טיקטוק צעירה ממקסיקו, נמצאה לאחר שהיא נורתה למוות על ידי רוצח אלמוני, זאת אחרי שיצאה מביתה לדבר בטלפון אחרי שקיבלה שיחה מאחד המעריצים שלה
מערכת ice | 
קרלה פרדיני (צילום טיקטוק)
גופתה של קרלה פרדיני, כוכבת טיקטוק צעירה ממקסיקו, נמצאה בשעות הלילה של ה-20 בספטמבר, יום שלישי שעבר, לאחר שהיא נורתה למוות על ידי רוצח אלמוני, זאת אחרי שיצאה מביתה לדבר בטלפון אחרי שקיבלה שיחה מאחד המעריצים שלה.
אמה של פרדיני סיפרה שבת ה-21 קיבלה שיחת טלפון זמן קצר אחרי השעה 22:30, בה בה היא התבקשה לצאת החוצה מחוץ לביתה בעיר קוליאקאן, בירת סינלואה, שידועה בעקבות סוחרי הסמים הרבים בה כאחד מהמקומות המסוכנים ביותר בעולם. שרה ברונה קווינונה, התובעת הראשית של מדינת סינלואה, התייחסה לתקרית בהודעה לתקשורת וציינה: "אמה של פרדיני סיפרה שהיא קיבלה שיחת טלפון, יצאה מהבית ואז נורתה למוות".

גורמים המעורים בפרטי התקרית סיפרו שגופתה נמצאה עם מספר פציעות ירי, ועדי ראייה טענו שראו חבורת חמושים משוטטים בשכונה זמן קצר לפני התקרית. למרות זאת, זהות הרוצח טרם התבררה ונכון לעכשיו גם אין שום מניע לרצח. רשויות האכיפה טרם עצרו חשודים בקשר לרצח של בת ה-21. למרות זאת, בדוברות המשטרה הסבירו שהם חוקרים ביסודיות את נסיבות הפשע. גורם המעורה בפרטי החקירה הוסיף: "אנחנו חוקרים את הרצח בסודיות מוחלטת על מנת שלא להבהיל חשודים פוטנציאליים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה