ויראלי

צפו: מטוס שניסה לנחות על המסלול מתרסק לתוך הים

מטוס מטען שהיה שנחת בשדה התעופה בדרום צרפת איבד שליטה על המסלול ונגרר אל תוך מי הים התיכון ליד השדה. צפו בתיעוד הדרמטי 
מערכת ice | 
מטוס (צילום Magma Images)
מטוס מטען מסוג בואינג 737 המריא ביום שבת האחרון מנמל התעופה שבפריז, כשהוא בדרכו לשדה תעופה קטן יותר במונפלייה אשר נמצא על חוף הים התיכון בצרפת. מה שהייתה אמורה להיות נחיתה רכה ומהירה נהייתה למטרד לא קטן עבור אנשים אחרים שטיסותיהם בוטלו. 
על פי חקירת האירוע, מתברר כי המטוס ניסה לנחות בשדה התעופה בשעות לפנות בוקר ואף צלח בביצוע נחיתה חלקה, אלא שבדיוק ברגע זה אירעה תקלה טכנית כלשהי שלא אפשרה למטוס לעצור על גבי המסלול וכך הוא המשיך בנסיעתו על על מסלול הנחיתה עד שסיים במי הים התיכון שגובלים לשדה. 
המטוס נמשה מהמים בעזרת שני מנופי ענק וזאת רק לאחר שהשדה נסגר לשעות ארוכות. בעקבות כך בוטלו לא מעט טיסות למקום, דוגמת טיסות של איזי ג'ט מלונדון וטיסות פנימיות בצרפת. שלושת אנשי הצוות ששהו במטוס בעת ההתרסקות יצאו מהאירוע ללא כל פגע ושדה התעופה חזר להיות פעיל לאחר שהאירוע נסגר.
זו לא הפעם הראשונה בשבועות האחרונים בהם מתרחשת תקלה בכלי תעופה, ולפני כשבוע דווח על התרסקות מסוק במקסיקו בו נמצאו שני פוליטיקאים מקסיקניים וצוותם, אשר יצאו גם הם ללא פגע. בעיות נוספות מתרחשות גם במערך הטכני בשדות התעופה ברחבי כל העולם ובמיוחד בארץ לאור תקופת החגים. הדבר ניכר בעיכובי טיסה ואובדן של כבודת הנוסעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה