ויראלי

דוכסית בעין הסערה: למה מייגן מרקל תפסה כותרות בלוויה

בכתה או לא בכתה? מייגן מרקל לא הוזמנה לקבלת הפנים בארמון, נדחקה לשורה השניה בטקס הלוויה, ויתרה על רעלת רשת, אבל כן הזילה דמעה ולא מפסיקה להעסיק את בריטניה
מערכת ice |  1
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
כאשר כל העולם וחמותו עוסק בלווייה של המלכה אליזבת' השניה, בבריטניה מי שתפסה כותרות היא מייגן מרקל, רעייתו של הנסיך הארי ומי שזכתה לתואר הדוכסית מסאסקס.
מרקל הגיעה לטקס הלוויה המלכותית בשמלת שכמייה שחורה של סטלה מקרטני, ולאזניה עגילי הפנינה אותם העניקה לה המלכה המנוחה לפני כארבע שנים. בניגוד לגינונים המקובלים באירועי האבל המלכותיים, ויתרה מייגן על רעלת רשת שחורה.

מה שמשך את העין, תרתי משמע, היתה הדמעה שזלגה על לחייה של הדוכסית מרקל בזמן הטקס במנזר ווסטמינסטר. ברשתות החברתיות הצביעו הגולשים על כך שמייגן היתה היחידה ממשפחת המלוכה שבאמת בכתה בטקס ומצד שני היו שטענו שהיי, היא בכל זאת שחקנית אחרי הכל...
עוד עובדה בולטת בנוכחותה של מייגל מרקל בטקס היתה כי היא והנסיך הארי לא זכו לשבת בשורה הראשונה במהלך הטקס במנזר, אלא נדחקו אל פאתי השורה השניה, לצד הנסיכה ביאטריס. מאז עזבו מייגן והארי את הארמון ובטח מאז הראיונות בכלי התקשורת, הורעו היחסים ביניהם לבין משפחת המלוכה. בבריטניה אף פורסם כי בית המלוכה אסר על הארי ללבוש את מדי הצבא שלו בזמן הטקס, ולכן "הסתפק" בחליפה שחורה.
 
הריחוק בין האחים הארי וויליאם בלט לעין והם שמרו מרחק אחד מהשני בטקס. מייגן והארי גם לא הוזמנו לקבלת הפנים הרשמית שהתקיימה בארמון בקינגהאם, לכבוד מנהיגי העולם שהגיעו ללוות את המלכה בדרכה האחרונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משפחה דפוקה (ל"ת)
    אלינור 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור