ויראלי

בריטני ספירס יוצאת נגד כריסטינה אגילרה - והמעריצים זועמים: "חוצפה!"

נדמה שהכול מתהפך בשנית על בריטני ספירס שכנראה הרחיקה לכת הפעם בפוסט חדש וחושפני באינסטגרם. בפוסט המפורט מסתמן כי ספירס עושה שיימינג על כריסטינה אגילרה והמעריצים שלה ממש לא מרוצים
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
מאז שהוסרה האפוטרופסות ממלכת הפופ בריטני ספירס היא נמצאת במסלול קבוע של השתלחות באנשים שהיו מקורבים אליה בתקופה הנוראית הזו, כולל אביה, אמה, אחותה וכל גורם אחר שאפשר לדבר להימשך שנים כה רבות. יחד עם זאת, כעת נדמה שהזמרת מיצתה את התוכן שלה ועברה לשיימינג ובפרט 'בודי שיימינג' על כריסטינה אגילרה והרקדנים שלה.
פוסט מפורט, האופייני ביותר לספירס, היא מפרסמת את הכיתוב: "גיליתי שהדרך היחידה להיראות רזה היא להימצא על יד אנשים שמנים". בפירוט היא מוסיפה כי כל התקופה שהייתה בפיקוח היא לא יכלה לבחור את הרקדנים שהיו עמה על הבמה.
יתרה מכך כתבה: "אם היו לי הרקדנים של כריסטינה אגילרה הייתי נראית מאד קטנה, למה שלא נדבר על זה?". היא סוגרת עם כך שהיא תמיד תדבר על דברים שאף אדם לא מוכן לדבר עליהם.
התגובות על דבריה ביחס לרקדנים של כריסטינה אגילרה, ובהתאם לכך על אגילרה עצמה, לא איחרו מלהגיע, אך התגובות השליליות היו דווקא מטעם מעריציה של ספירס, שכעת טוענים שהיא הלכה צעד אחד רחוק מדיי. גולש אחד כתב: "את יכולה לבטא את האמת שלך מבלי לפגוע באחרים". גולשת אחרת הוסיפה: "זאת חוצפה. אני מאוכזבת, בריטני".
הבעיה העיקרית עבור הגולשים היא העובדה שבריטני רמזה, בכוונה או לא, על היקף גופה של אגילרה ורקדניה – דבר אשר נתפס בתור שיימינג בוטה על גופם ומשקלם. בהתאם לכך אותם המעריצים דורשים שהיא תוריד את הפוסט הפוגעני – דבר שטרם התרחש.
 
טרם התקבלה תגובה בנושא מטעם הזמרת כריסטינה אגילרה ויש לציין כי בעבר לא ניכרה בין שתי הכוכבות יריבות כלל והן אף הופיעו יחדיו בעבר בטקס פרסי ה-MTV בשיתוף מדונה, שם התקיימה הנשיקה המפורסמת בין שלושת הזמרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה