ויראלי

כוכב הפוטבול נחשד ברצח חברתו ובשריפת הגופה

שחקן הפוטבול לשעבר קווין ווייר ג'וניור נעצר לאחרונה במה שהיה חשד לשימוש בסמים קשים ואחזקת בלתי חוקית של נשק. במהרה התברר שהסיפור הוא הרבה יותר גרוע והרבה יותר עצוב 
מערכת ice | 
פוטבול (צילום Pixabay)
טיילור פומאסקי נעדרה כשבעה חודשים ארוכים עד שבחודש דצמבר האחרון היא נמצאה מתה במחוז האריס בטקסס ארה"ב. יחד עם זאת, אין חשד כי מדובר בתאונה או בניסיון התאבדות, אלא ישנו חשד מהותי כי היא נרצחה והחשוד הוא לא אחר מבן זוגה, שחקן הפוטבול לשעבר קווין ווייר ג'וניור. 
ווייר (42) שיחק פוטבול לפני כ-20 שנה ב-NFL וחזר לשחק מעט בשנים 2003-2004, מאותה עת לא ידוע מה הייתה תעסוקתו. קרובים שהיו במסיבה שהזוג אירח יחדיו דיווחו כי טרם היעלמותה של פומאסקי הזוג נקלע לוויכוח עז במהלך המסיבה. 
טרם ידוע כיצד ביצע ווייר את המעשה, אך כעת עולות החשדות כי לא רק שרצח את חברתו, אלא גם ניסה לשרוף את גופתה ולכן יואשם בהתאם. תחילה ווייר נעצר באזור יוסטון לאחר שהפר את תנאי המאסר הקודם שלו, בגין אחזקת נשק בלתי חוקי וסמים קשים. 
 
זו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שכוכבי פוטבול עולים לכותרות. לאחרונה דווח כי השחקן העולה הצעיר מאט ארייזה שוחרר מהחוזה שלו לאחר שעלה החשד כי אנס קטינה. מן הצד השני, גם טום בריידי הכוכב הוותיק חזר לפעילות אחרי הפסקה קצרה יחסית, אך נדמה כי ההחלטה הזו עולה לו בחיי הנישואים שלו, היות ודווח כי אשתו ודוגמנית העל ג'יזל, עזבה את ביתם המשותף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה