ויראלי

אוכל לכרישים? כך הדייג שנפל למים שרד 11 ימים

דייג ברזילאי שורד 11 ימים במים שורצי כרישים בזכות מקפיא שחילץ מסירתו השוקעת, בזכותו הוא שמר על קור רוח תחת לחץ ונותר בחיים נגד כל הסיכויים
מערכת ice |  1
כרישים (צילום pexels)
על פי דיווחים בדרום אמריקה, דייג ברזילאי שרד בנס 11 ימים בים במים שורצי כרישים על ידי ציפה בתוך מקפיא לאחר שסירתו טבעה. כלי השיט של רומאלדו מאצ'דו רודריגס החל לשקוע בעת ששט באוקיינוס ​​האטלנטי מול חופי צפון ברזיל.
הוא טיפס בטירוף לתוך מקפיא גדול מדי וצף בתוכו במשך 11 ימים עד שסירה אחרת אספה אותו מול חופי סורינאם, לפי CNN. "הייתי נואש", אמר רודריגס ל-Record TV, דיווח CNN. "חשבתי שהסוף שלי מגיע. אבל תודה לאל, אלוהים נתן לי עוד הזדמנות אחת". רודריגס, שאינו יודע לשחות, אמר שהוא הבחין שהמקפיא מתנדנד במים כששאר הסירה חמקה מהעין. "קפצתי לתוכו, הוא נפל לצד אחד ונשאר רגיל", אמר.

רודריגס אמר שכרישים הקיפו את המקפיא אבל מעולם לא תקפו - ושהוא נאלץ לגרוף מים בידיו בכל פעם שהם התחילו להתמלא. "לא ישנתי," הוא אמר. "ראיתי את עלות השחר, את הדמדומים, מבקשים מאלוהים לשלוח מישהו שיציל אותי. חשבתי על הילדים שלי, אשתי. כל יום חשבתי על אמא שלי, אבא שלי, כל המשפחה שלי. זה נתן לי תקווה".
בדיוק כשמאבק ההישרדות שלו החל להתפוגג, הסירה הגיעה והצילה אותו. "הרמתי את ידיי וביקשתי עזרה", אמר. "המקפיא הזה היה כמו האלוהים בחיי. הדבר היחיד שהיה לי זה המקפיא. זה היה נס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלי אוכל ושתייה 11 ימים ? (ל"ת)
    יניב 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור