ויראלי

מדוע ילדים יפנים הולכים באופן שונה מאחרים?

על פי מחקר חדש, לילדים יפנים יש הליכה שונה מילדים מקבילים ברחבי העולם, וזה קשור לתזונה שלהם
מערכת ice |  3
גן ילדים בקוריאה (צילום יחצ הלן דורון)
יפן היא מקום מוזר וגם קיצוני, אבל גם בריא ומנוע מחלק משמעותי מתחלואות המערב. כעת מסתבר אפילו שילדים יפנים הולכים בצורה שונה מילדים ממדינות אחרות - בגלל התזונה הבריאה שלהם, כך על פי מחקר חדש.
הילדים היפנים הם מהבריאים בעולם, אוכלים לרוב מרכיבים טריים או סתם מבושלים קלות. הילדים היפנים אינם סובלים ברובם (פחות מחמישית מתוכם) מעודף משקל וזה ניכר בהליכה שלהם.  לממצאים שלהם יש השלכות על חריגות כמו "אצבעות האצבעות" ו"אצבעות הרגליים", שבהן כפות הרגליים אינן מיושרות עם הרגליים.
סיבה משמעותית נוספת יכולה להיות ארוחות בית הספר, חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של ילדים יפנים מאז 1889. כדורי אורז ודגים בגריל ניתנו לילדים החיים בעוני ביישובים מרוחקים בצפון. הם עשויים מחומרי גלם מקומיים, כמו בקלה אפוי עם תירס מתוק ובוק צ'וי, מוגש עם מרק מינסטרונה וקרטון חלב. התוכנית הורחבה בעקבות מלחמת העולם השנייה.
 
"אנו מאמינים שהבדלים באורח החיים, במבנה ובגורמים תרבותיים משפיעים כולם על ההליכה של ילדים יפנים", אומר החוקר הראשי ד"ר טדאשי איטו, מאוניברסיטת נאגויה, בהצהרה. "זה לא צפוי להשפיע על בריאותם של ילדים יפנים. אבל זה כן מצביע על מאפיינים שונים מאלה של ילדים במדינות אחרות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדוע היפנים הולכים אחרת
    נחום 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב מאז שהם קטנים מלבישים להם נעליים קטנות והמספר שהם צרכים ,
    סגור
  • 1.
    הסיבה העיקרית
    אייל 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ביפן מחנכים ילדים להתנועע ממרכז הכובד שבאגן והוא זה שמוביל את התנועה. במערב ילדים מובילים את התנועה מהחזה ומהראש.
    סגור
  • חנטריש
    צאן קאן צא 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחייכם הם הולכים אחרת כי אמא שלהם קשורה בהמון בדים מסביב לגוף ובעיקר לאורך הרגליים ואז הם הולכם בצעדים קטנים ומדודים נו באמת??? התינוקות כנראה עטופים גם חזק באיזור הרגליים. חגורה לבנה צהובה וכתומה וגם שחורה ???? בחייכם מספיק מחקרים תתרכזו במה שצריך לרפא הגב שלא יגדל עקום למשל
    סגור