ויראלי

מחריד: הטביעה את הכלבה שלה בבריכה - ושידרה בלייב

"יש מקום מיוחד בגיהינום לאישה הזו": אישה בפלורידה נעצרה לאחר שהטביעה למוות את כלבת הצ'יוואווה שלה
מערכת ice |  4
כלב בבריכה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
לא תקופה קלה להיות כלב. אישה מפלורידה עומדת בפני אישום על התעללות בבעלי חיים לאחר שתועדה מטביעה ומכה את כלבת הצ'יוואווה . בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות ביום חמישי, השריף המחוזי תיאר את אריקה בלאק בת ה-32 כ"אדם מסכן". "האישה הזו, אריקה בלאק, היא ללא ספק התירוץ הנתעב ביותר עבור בן אדם שראיתי בחיי", אמר. השריף ציין שבלק כבר ישבה בכלא המחוזי בגין פגיעה בנשק קטלני לאחר שדקרה גבר בן 68 פעמיים.
השריף הצהיר גם שהסרטון של בלאק הורגת את הכלבה "סיידי" היה הדבר הנורא ביותר שהוא ראה בחייו. "יש מקום מיוחד בגיהנום לאישה הזו. עד שהיא תגיע לשם, היא תירקב בכלא שלנו", הצהיר השריף. המחלקה לא פרסמה את הסרטון המלא של התקרית - שהובאה להם על ידי שותפתה לדירה של בלאק - אך המצלמה הראתה הכיצד היא החזיקה את הכלבה מתחת למים במשך מספר דקות. סיידי נראית נאבקת לפני שהיא מרחפת ללא רוח חיים בבריכה.
 
וזה לא נגמר כאן, בלאק צילמה את גופת הצ'יוואווה, כשהיא לוקחת את הכלב ומטיחה אותה על סיפון הבריכה ארבע פעמים שונות. שני כלבים נוספים נראים צופים בבלאק. לדברי אייבי, בלאק השאיר את גופת הכלבה על הספה למשך מספר ימים והמשיה בשידור החי.
"את יודעת, בדרך כלל כשאני מכניס אנשים פנימה, יש לי מה להגיד להם. אני נגעל ממך," אמר השריף לבלאק כשהיא נעצרה. לבסוף, אמר שלמחוז ברווארד יש אפס סובלנות להתעללות בבעלי חיים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הלואי שיתעללו בה בכלא (ל"ת)
    שרית 08/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    תתאבדי בכלא יא נבלה
    יליד הארץ 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לגיהנום את מקומך
    סגור
  • 2.
    התגלמות הרוע (ל"ת)
    כלבה מסכנה 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    השותפה צילמה במקום לבעוט לה בראש???
    אישה מסוכנת לציבור! 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חולת נפש!! והשותפה... איך את מצלמת ולא רצה לעזרת הכלב??... הייתי מחליפה ביניהם! זורקת אותה לבריכה ומוציאה את הכלב! ואז מטביעה אותה למוות!!! או לפחות נותנת לה פרפר במים כמה דק' שתרגיש....
    סגור