ויראלי

סוף עצוב: הלוויתן הנדיר שנקלע לנהר בצרפת מת

עצוב: למרות המאמצים הרבים להציל את הלווייתן הנדיר מסוג לבנתן, שנכנס לנהר הסן בצרפת בשבוע שעבר, הרשויות במדינה הודיעו כי הם לא הצליחו להציל אותו והוא מת. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי ככל הנראה הלוויתן הורדם - בשל מצבו הבריאותי הקשה.
מערכת ice | 
לווייתן ענק (צילום צילום מסך מפייסבוק)
עצוב: למרות המאמצים הרבים להציל את הלווייתן הנדיר מסוג לבנתן, שנכנס לנהר הסן בצרפת בשבוע שעבר, הרשויות במדינה הודיעו היום (רביעי) כי הם לא הצליחו להציל אותו והוא מת. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי ככל הנראה הלוויתן הורדם - בשל מצבו הבריאותי הקשה.
הווטרינר אוליבט קורטואה אמר כי "במהלך מבצע החילוץ, היונק הלבן הרזה בצורה מסוכנת החל לסבול מקשיי נשימה, ולכן החליטו מומחים להרדים את היצור בצורה הומנית".
הרשויות בצרפת הודיעו כי הוא שחה כמעט מחצית מהדרך מהכניסה נהר הסן ועד לפריז. בשלב מסוים הרשויות הצליחו לתחם את המקום בו הוא נמצא. במבצע שנערך שש שעות הוצא הלווייתן ממי הנהר באמצעות רשת ומנוף לדוברה, שם העניקו לו וטרינרים טיפול ראשוני.
הבוקר הטילו בצרפת ספק אם הבלוגה ישרוד, כיוון שמשקלו היה 800 ק"ג בלבד - פחות בהרבה ממשקל ממוצע של לווייתן מסוג זה. "הווטרינרים לא בהכרח אופטימיים בנוגע לבריאותה של הבלוגה", העריכו הבוקר במדינה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה