ויראלי

המתרחצים פחדו להיכנס לים כי הוא התמלא באלפים כאלה

בגלל התחממות הים: אלפי סרטני עכביש ארסיים נודדים התכנסו במים הרדודים של חופי קורנוול בבריטניה כדי להשיל את קונכיותיהם. רבים מהרוחצים האנושיים נותרו מחוץ למים בחשש, למרות שהסרטנים לא מזיקים לבני אדם
מערכת ice | 
סרטני עכביש ארסיים
אלפי סרטני עכביש ארסיים התכנסו בהמוניהם בחופי קורנוול עקב עליית טמפרטורות הים שאפשר שנגרמה בשל משבר האקלים. היצורים הנודדים רחשו במים הרדודים בסנט איבס, משילים את קונכיותיהם או השריונים שלהם לפני שחזרו לעומקים של עד 300 רגל.
הסרטנים ניתנים לזיהוי מיידי בזכות רגליהם הארוכות והצבתות שלהם. יש להם נשיכה ארסית שהיא רעילה לטרפם אך אינה מזיקה לבני אדם. נוכחותם בחוף Porthgwidden הספיקה כדי לדחות רוחצים רבים מלהיכנס לים.
עם זאת, קייט לואו, צלמת ימית צילמה את האירוע ימים ספורים לאחר שצוללן שנורקל ננשך על ידי כריש כחול במהלך טיול מחוץ לפנזנס. קייט אמרה: "אני עושה שנורקלינג רוב הזמן במהלך השנה, אבל מעולם לא ראיתי סרטני עכביש בכמות כזו. כשפנינו לחוף, זה נראה כאילו יש הרבה סלעים כהים מתחת לפני השטח".
"אבל התברר שהיו אלפי סרטנים רק שתיים או שלוש מדרגות לתוך המים. זה היה פשוט ממש מדהים, הם היו רק עד הברכיים. הצלחתי לצוף על המים מעליהם וניסיתי לא לדרוך עליהם. הרבה מהתיירים צווחו כשראו אותם. השריונים שלהם פשוט צפו מסביב."
מומחים טוענים כי אף על פי שזה לא יוצא דופן לראות אותם במימי בריטניה, התכנסויות המוניות הופכות נפוצות יותר בקיץ בגלל העלייה בטמפרטורות הים הקשורות לדבריהם למשבר האקלים.
סרטני עכביש - Hyas araneus בלטינית - מתאספים בדרך כלל בכמות עצומה במים רדודים כדי להגן על עצמם מפני טורפים בזמן שהם ממתינים שהשלדים החיצוניים החדשים שלהם יתעבו ויתקשו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה