ויראלי

קים קרדשיאן מצטרפת לקריאות: שחררו את בריטני גריינר

כוכבת הענק ממשפחת קרדשיאן פרסמה פוסט אינסטגרם שכבר הפך ויראלי, ובו היא מצטרפת לרבים הלוחצים לשחרר את הכדורסלנית האמריקאית העצורה ברוסיה. גריינר נתפסה בשדה התעופה עם סם קנאביס ונמצאת בסכנת מאסר ממושך. הנשיא ביידן וסגניתו שוחחו עם האשה של הכדורסלנית, שריל גריינר
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום מתוך פייסבוק)
אולי הסלבריטאית הבכירה מכולם עד כה: קים קרדשיאן הצטרפה לתנועת #FreeBrittneyGriner (שחררו את בריטני גריינר), כפי שפרסמה באינסטגרם שלה אמש מוקדם יותר השבוע. הלחץ הציבורי בארצות הברית מתגבר בקריאה לממשל לפעול למען הכדורסלנית, והצטרפותה של קים יכולה להיות רבת משמעות.
בתוך כך דווח אתמול (רביעי) כי הנשיא ג'ו ביידן וסגנית הנשיא קאמלה האריס שוחחו ביום רביעי בטלפון עם שריל גריינר, הנשואה לכוכבת ה-WNBA שעצורה בכלא הרוסי. ביידן שיתף בשיחה את שריל בכך כי כתב מכתב תגובה למכתבה של בריטני (שנשלח אליו בכתב יד). הנשיא הבטיח שהוא פועל להבטיח את שחרורה של בריטני בהקדם האפשרי, כמו גם את שחרורם של פול ווילן ואזרחים ארה"ב אחרים שנעצרו שלא כדין או כבני ערובה ברוסיה וברחבי העולם, מסרו מהבית הלבן.
קים קרדשיאן, כאמור, הצטרפה למאמצי השחרור כששיתפה פוסט של הקומיקאית איימי שומר, בקריאה ללחוץ על הממשל כדי שיפעל לשחרורה של גריינר מממעצר ולהחזירה הביתה לאמריקה.
בת משפחת קרדשיאן, כוכבת הריאליטי שלא יורדת מהכותרות, כבר התערבה בעבר למען אסירה והצליחה במשימתה - בתקופת הנשיא דונאלנד טראמפ ובעזרתו הביאה כזכור לקיצור תקופת מאסרה של אליס ג'ונסון.
 
בפוסט של איימי שומר היא מבקשת מחבריה המפורסמים "לעשות קצת רעש", לאחר שאמרה שהמצב ששחקנית ה-WNBA חווה ברוסיה הוא ממש לא תקין. גם בת זוגה של הכדורסלנית יצאה לתקשורת לאחרונה והתחננה בפני הממשל של הנשיא ביידן שיעשה מעשה בעניין.
 
בריטני גריינר, כדורסלנית קבוצת הפניקס מרקורי מליגת ה-WNBA, נעצרה בחודש פברואר האחרון בנמל תעופה במוסקבה, כשהיא נושאת במטענה שמן קנאביס ומכשיר אידוי. מאז היא נמצאת במעצר, והיא צפויה להמשיך להיות במעצר לפחות עד סוף שנת 2022. משפטה של הכדורסלנית נפתח בתחילת השבוע, כשהחשש הוא שהיא עלולה לקבל עונש של שנים רבות במאסר. המקרה של גריינר אירע כשבוע לפני פלישת רוסיה לאוקראינה מוקדם יותר השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה