ויראלי

המנצח בקרב ההיאבקות הגדול בעולם: קלף של פיקצ'ו!

בשבת נערך בארה"ב קרב היאבקות ענק בין שני צמדי מתאבקים מפורסמים להחריד – אבל הכוכב הכי גדול של הערב היה קלף פיקצ'ו שזכה בסיום המופע בשיא גינס
מערכת ice | 
לוגאן פול בערב הקרב (צילום אינסטגרם/לוגאן פול)
אתמול (שבת) לפנות בוקר (לפי שעון ישראל) נערכה בטקסס Wrestlemania 38 – אירוע נוסף בסדרת אירועי ההיאבקות הגדולים בעולם – ומי שכיכב בה באופן מפתיע לא היה אף אחד מארבעת המתאבקים המאוד ידועים שהשתתף בקרב, אלא דווקא דמות בידיונית: פיקצ'ו, הפוקימון הצהוב.
הקרב המיוחד נערך בין שני זוגות מתאבקים מפורסמים ביותר: מצד אחד ריי ודומיניק מיסטריו (אוסקר ודומיניק גוטיירז), אב ובן שכל אחד מהם הוא אגדת WWE בזכות עצמו; ומהצד השני היוטיובר לוגאן פול, שעשה בשנים האחרונות הסבה ממתחן-רשת למתאבק, ו"דה מיז" (מייקל מיזנין). שני האחרונים ניצחו את שני הראשונים, לפני שהאחרון החליט להפיל אל הרצפה גם את שותפו לקבוצה – אבל, כאמור, כל זה נראה כאילו נועד ליחצ"ן משהוא אחר שקרה מאחורי הקלעים בסוף הקרב.
פול עלה לבמה כאשר הוא עונד לצווארו שרשרת ועליה קלף הפוקימון היקר בעולם – קלף של פיקצ'ו שרק 39 עותקים שלו קיימים ומוגדר על ידי PSA, חברה לאימות ודירוג של פריטים נדירים, כרמה 10 – הרמה הגבוהה ביותר לפריט נדיר. פול קנה את הקלף במכירה פומבית פרטית שנערכה בדובאי ביולי 2021, ושילם עליו לא פחות מ-5,275,000 דולר – או, במלים, יותר מחמישה מיליון דולר. 4 מיליון מהם הוא שילם במזומן, והיתרה הגיעה בדמות קלף פוקימון נדיר אחר ששוויו הוערך מראש ב-1.275 מיליון דולר.
 
לאחר הקרב, מאחורי הקלעים, חיכה לפול נציג מספר השיאים של גינס, שהעניק לו תעודה רשמית המכירה בקלף שלו כקלף הפוקימון היקר ביותר שנמכר אי פעם. פול אמר בטקס המאולתר כי "אני אוהב את פוקימון, והעובדה שזה אושר באמצעות שיא גינס – זה מטורף. הלילה הוא לילה פרוע. זה לא מרגיש אמתי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה