ויראלי

ינון מגל מטיל פצצה: האם יעזוב את הטוויטר?

ינון מגל, אחד האנשים הפופולריים בטוויטר בישראל, מסר היום וידוי אישי בתכניתו המשותפת עם בן כספית ברדיו 103: "אני לא חי חיים נורמליים, זה השתלט לי על החיים. קיבלתי 6 מיליון לייקים השנה" האם יעזוב את הטוויטר?
מערכת ice | 
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
איש התקשורת ומגיש ערוץ 14 ינון מגל הוא אחד האנשים הפופולריים ביותר בטוויטר בישראל. למעשה, רק בסוף השבוע שעבר זכה בתואר "איש התקשורת הכי משפיע בטוויטר" עם לא פחות מ-1.8 מיליון התייחסויות לפוסטים שלו בשנה האחרונה. אחריו בפער של כחצי מיליון התייחסויות הוא עיתונאי חדשות 12 עמית סגל.
היום (שני) מגל סיפר בתכנית שלו ברדיו 103 עם בן כספית על המחיר שהוא משלם על ההצלחה וההשפעה ברשת החברתית: "זו התמכרות מטורפת ואולי אלך לגמילה מהטלפון. לא אהיה הכי משפיע בטוויטר, אבל יהיו לי חיים." אומר מגל בוידוי כנה, "אני לא חי חיים נורמליים, זה השתלט לי על החיים. קיבלתי 6 מיליון לייקים השנה"
 
כזכור, בשבוע שעבר התכנית "הפטריוטים" בהגשתו של מגל בערוץ 14 עוררה סערה כאשר חברי הפאנל שלה נדרשו להכין ״ברכות״ לכבוד יום הולדתה של חברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון.
בעקבות שידור התוכנית, פנתה יו״ר סיעת מרצ, ח״כ מיכל רוזין במכתב דחוף לנציב פניות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, בבקשה ״להבהיר לכל הנוגעים בדבר את חומרת הדברים, לנקוט בצעדים משמעתיים נגד האחראים לתכנים ולמצות עמם את הדין״. עוד נכתב במכתב ״מצפייה בתוכנית עולה כי כל מטרתה של הפינה שנוצרה בחוסר תום לב, הייתה להסית ולשים ללעג ולקלס חברת כנסת לשעבר, באופן בלתי ענייני ושאינו עולה בקנה אחד עם סטנדרטים של אתיקה מקצועית״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה