ויראלי

אור בן דוד חוזר בתשובה: "אחזור לשמור שבת"

זוכה העונה ה-14 של "האח הגדול" אור בן דוד משתף כי הוא מתחזק בדת ומתכוון גם לבצע הכנסת ספר תורה בקרוב: "אני משתדל לעשות מה שאפשר באהבה ובשמחה"
מערכת ice |  2
אור בן דוד - האח הגדול עונה 6 (צילום רן יחזקאל)
זוכה העונה ה-14 של "האח הגדול" אור בן דוד שיתף אתמול (שבת) כי הוא החל להתחזק בדת והוא מתכוון גם לחזור לשמור שבת.
בסטורי שהעלה אתמול לחשבון האינסטגרם שלו כתב אור בן דוד: "נולדתי וגדלתי לבית מאמין. מכיתה א' ועד כיתה ח' למדתי בבית ספר דתי. אני חושב שהכל מאת ה' יתברך ואני משתדל לעשות כל מה שאפשר באהבה ובשמחה. (לכל השואלים הפסקתי לשמור שבת לפני שנתיים ובלי נדר בקרוב אחזור לשמור שבת אין כמו השבת זה מקור הברכה)".
לאחר מכן הוסיף וכתב כי הוא מתכונן לאירוע הכנסת ספר תורה: "כמו שאמרתי בעזרת ה' ירגע קצת המצב ושיהיה אפשר אכניס ספר תורה לעילוי נשמת אבא שלי, סבא וסבתא שלי וכל הרוגי המלחמה מה-7 באוקטובר".


(מתוך חשבון האינסטגרם של אור בן דוד)
לא מזמן חגג זוכה העונה ה-14 של "האח הגדול" אור בן דוד את יום הולדתו ובחשבון האינסטגרם שלו שיתף ברכות רבות שפרסמו קולגות ודיירים אחרים מבית האח בסטורי.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד מסכן אחד! (ל"ת)
    ק. פריש 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    מלך
    טרס 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה בן אגם אם לב ענק אל תתחיס לרעשי רקע הגיע לך בזכות להדר היה פריוקט היא ויהב להוציא אותך מדעתך סמל הרוע וכיעור אבל תראה איפה הוא קנאי חולני שקרן והגברת הדר רכלנית שקרנית שחקנית ושתלטנית השם איתך הכל בסדר מאחלת לך המון הצלחה ושמחה מגיע לך לי אתה עשיתה את העונה
    סגור