ויראלי

אנה ארונוב בסיפור מזעזע על ההסתגלות בגן: "שמו כעונש בתחתונים בשירותים"

שופטת "רוקדים עם כוכבים" חושפת סיפור נוראי על ימי ההסתגלות בגן הילדים: "בחוץ היה קור כלבים"
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום מתוך האינסטגרם של אנה ארונוב)
שופטת "רוקדים עם כוכבים" אנה ארונוב שבנה אדם נמצא כרגע בימי הסתגלות בגן, חושפת סיפור מזעזע על הגן שבו היא הייתה בתור ילדה בברית המועצות.
בסטורי שפרסמה היום (שלישי) לעוקבים שלה היא חשפה כי עברה מעין התעללות: "אמא שלי סיפרה לי ששמו אותי כעונש בתחתונים בשירותים, בחוץ היה קור כלבים עם שלג וקיבלתי דלקת אוזניים חריפה והייתי מאושפזת שבוע בבית חולים. לא שזה מרגיע אבל הכל יחסי".
לאחר מכן העלתה סטורי נוסף ובו הגיבה לתגובות של הגולשים שהזדעזעו מסיפור ההתעללות שלה: "ואוו הזדעזעתם מהסיפור שלי. אני זוכרת שהייתי בת 5 והתאשפזתי לבד ללא הורים. אמא הייתה מגיעה בחורף כמה אוטובוסים עם צינצנות של אוכל וכל הטיפולים הממש כואבים עברתי לבד והייתי צורחת מכאב ולא היו הורים לידי. וואלה עכשיו זה מסביר הרבה עליי כשאני חושבת על זה".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אנה ארונוב)
בשבוע שעבר סיפרה אנה ארונוב כי ההסתגלות אינה קלה לבנה, שעלה השנה לראשונה לגן עירייה, בצל החדשות הקשות על מותם של החטופים. "ביומיים האלה לא שיתפתי, לא העלתי, כלום. גם אדם הלך לגן עירייה והיה לי מאוד מרגש וגם מאוד מאתגר ברמה שהוא צריך להתמודד ופתאום יש ילדים חדשים, מסגרת חדשה, הוא לא מכיר אף אחד ואז שביתה ואז כבר השארתי אותו לבד", סיפרה ארונוב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה