ויראלי

אנה ארונוב שיגעה את הרשת: "מי יותר דומה לי?"

שופטת "רוקדים עם כוכבים" העלתה פוסט מהאולפן לאחר הגמר שהתקיים אתמול והביא לסיומה של עונה מוצלחת נוספת. הפוסט שיגע את הרשת והביא רבים להגיב ולקבוע, מי יותר דומה לאנה ארונוב
מערכת ice | 
אנה ארונוב עדן גולן (צילום מתוך האינסטגרם של אנה ארונוב)
עונה מרגשת ורצופת רגעי אושר ועצב של "רוקדים עם כוכבים" הסתיימה אתמול (רביעי), בניצחונם של הזוג שכבש את הבמה בתוכנית, השחקן דור הררי והרקדנית ג'וליה שחר. זאת לאחר שלקראת הגמר התמודדו בהפקה עם כמה הפתעות לא צפויות, כמו הבעיות הרפואיות של טל מורד ולינוי אשרם שהגיעו לגמר.
השופטת המוערכת בתוכנית וללא ספק אחת מהכוכבות שלה, אנה ארונוב, העלתה אתמול פוסט לחשבון האינסטגרם שלה ששיגע את הרשת והביא רבים להגיב, ביניהם גם כמה מפורסמים.
ארונוב העלתה תמונה מהאולפן לצידה של עדן גולן שהופיעה במהלך התוכנית אתמול, ושאלה את הצופים והעוקבים מי יותר דומה לה, עדן גולן או הרקדנית מהתוכנית סנה סוקול.
בתגובות לפוסט ניתן למצוא תשובות שונות ודעות שונות. בין המגיבים הייתה הכוכבת קים אור אזולאי שאמנם לא קבעה מי מהן דומה יותר לארונוב, אבל הופתעה מעד כמה הן דומות בתמונה וכתבה: "אשכרה". מי שעוד הגיב היה השחקן האהוב אורי לייזרוביץ' פרסם אימוג'י בצורת לב.
"סאנה חד משמעית", הגיב לאנה ארונוב אחד העוקבים שלה והצטרף לתגובות הרבות שקיבלה, ועל פי התגובות הרבות הללו נראה כי העוקבים החליטו, ברוב קולות, כי סנה דומה לארונוב הרבה יותר מעדן גולן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה