ויראלי

מנחת הטלוויזיה הישראלית בדרמה רפואית מטלטלת: "כאבים ואי נשימה"

הזמרת והשחקנית טיילור מלכוב שיתפה את עוקביה הרבים באינסטגרם על הדרמה הרפואית שהיא עוברת בימים אלו. "הגעתי למיון בלית ברירה אחרי שלא נראה שום שיפור", כתבה
מערכת ice |  2
טיילור מלכוב (צילום שי כהן ארבל)
הזמרת ומנחת הטלוויזיה הישראלית, טיילור מלכוב, פרסמה הלילה (שישי) עדכון לעוקביה הרבים בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, בנוגע למצבה הרפואי הקשה שאותו חווה בימים אלו, ואף צירפה תמונה מהבדיקות בבית החולים.
מלכוב עדכנה על הגעתה לבית החולים לאחר מספר ימים של מצב פיזי ירוד. "אחרי חמישה ימים של חולי וכאבים שלא חוויתי מימיי. הגעתי למיון בלית ברירה אחרי שלא נראה שום שיפור", פתחה מלכוב את דבריה.
"אני עם דלקת ריאות קשה, כאבים ואי נשימה". בישרה מלכוב והוסיפה הודעה לעוקבים שלה. "תודה על הדאגה שלכם ששמתם לב שנעלמתי. בעזרת השם אתחזק בקרוב", סיימה את דבריה.


כזכור, לאחרונה שיתפה מלכוב את העוקבים בחששות שלה מהמצב הבטחוני, ומהתגובה האיראנית שעדיין על הפרק. בסרטון שהעלתה היא סיפרה: "אני לא מצליחה להירדם, אני עייפה כל היום ואז כשמגיע הרגע לישון אני לא מצליחה להירדם כבר שעתיים, לא מצליחה להירדם. אני גמורה".
"אני גמורה מהחרדה, אני גמורה מהלחץ, אי אפשר לתכנן תכניות, אי אפשר כלום. אני מבטלת כל היום דברים, אין לי מצב רוח, אין לי כלום". הוסיפה מלכוב.
כזכור, לאחרונה חשפה מלכוב בפני עוקביה דרמה רפואית נוספת שהתרחשה לה, כאשר נפצעה מלכוב בתאונה קשה ושברה את אפה. התאונה התרחשה בזמן שמלכוב נפשה במהלך חופשה שלקחה לאחר הפרידה מבן זוגה לשעבר, נדב יחזקאל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חלול
    חלילה 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היגזמתם.למה כתבה כל כך רדודה על אישה חלולה.
    סגור
  • 1.
    למסור לבדיקה את המזוזות בדירתה ... (ל"ת)
    מצב רפואי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור