ויראלי

הקומיקאי האהוב מטיל פצצה: "לא אכפת לי, אני נמשך לזה" | צפו

בפודקאסט "לשחרר את הדב" בהגשת דב נבון ונדב פרישמן, התארח הסטנדאפיסט תם אהרון, וסיפר פער הגובה המשמעותי שחל בינו לבין אשתו. בעקבות הסיפור האישי של אהרון, חשף נדב נבון: "השלמתי עם זה שאני נמוך אבל יותר נוח לי שלא מדברים על זה"

מערכת ice |  1
תם אהרון (צילום ויקיפדיה/ כאן 11)
בפודקאסט "לשחרר את הדב" בהגשת דב נבון ונדב פרישמן, התארח הסטנדאפיסט תם אהרון, וסיפר על פער הגובה המשמעותיים שחלים בינו לבין אשתו ליאת תורג'מן. "מה? מטר שמונים? אתה חי עם אישה שגבוהה ממך בראש?", שאל נדב פרישמן את הסטנדאפיסט האהוב.
בתגובה לכך השיב אהרון: "תקשיב, כל המשפחה שלה אנשים גבוהים. הייתה לי על זה בדיחה בסטנדאפ. אנחנו מאוד קטנים, כולנו, והם מאוד גדולים. בחופה, הרב היה נראה כאילו הוא השופט בספייס ג'אם. זו הייתה האווירה של החתונה. הם ענקיים, כולם". 
לאחר שנשאל כיצד הוא מרגיש בנוגע לפער הגובה, ציין תם אהרון: "לא אכפת לי. אני אפילו אוהב את זה קצת, אני נמשך לזה". השחקן הוותיק, דב נכון, שהזדהה עם סיפורו האישי של הסטנדאפיסט המוכר, שיתף: "נטע גבוהה ממני אבל היא גילתה את זה אחרי שנתיים. הלכנו בדיזינגוף ואז היא הסתכלה עליי והיא אמרה: 'אוי אני יותר גבוהה ממך'. אמרתי לה: 'עכשיו את מגלה?'. אני גיליתי את זה לפניה אבל שתקתי. היא לא גבוהה ממני בהרבה אבל זה עדיין צץ. נגיד שאני עומד לידה ואז פתאום הילדה אומרת: 'אוי אמא, את יותר גבוה מאבא'. אז אני אומר: 'אוקיי, בסדר'". 
לאחר שנשאל האם הוא סובל מרגשי נחיתות בנוגע לכך, ענה נבון: "כן, קצת. אני מכיר את זה וזה דיבור שאני מה זה שונא. אני מכיר הורים של שאומרים לי: 'אוי, הילדה שלי יוצאת עם מישהו גבוה'. דבר ראשון שהם אומרים גבוה, אני אומר למי את אומרת את זה? אני כל פעם חוטף על זה. השלמתי עם זה שאני נמוך אבל יותר נוח לי שלא מדברים על זה". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תם אהרון
    רות יהל 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העיקר הפנימיות של האדם. החיצוניות זה דבר מישני.
    סגור