ויראלי

דרמה ביעד האהוב: מסוק התרסק על גג מלון הילטון | צפו בתיעוד

דרמה ענקית באוסטרליה: מסוק התרסק על גג של מלון בעיר קיירנס בשעת לילה מאוחרת, כאשר הטייס והנוסע שישב לידו נהרגו במקום. כ-400 האורחים ששהו במלון פונו. בחברה טענו כי הטיסה לא הייתה מורשית, ובמשטרה פתחו בחקירת האירוע החריג. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
שריפה במלון הילטון (צילום צילום מסך מתוך @CanalEronews)
דרמה ענקית התרחשה אתמול (ראשון) בעיר קיירנס שבאוסטרליה, זאת לאחר שבשעת לילה מאוחרת, מסוק התרסק על גג המלון הפופולרי "דאבל טרי" מבית הילטון. הטייס והנוסע שישב לידו נהרגו במקום, בעוד כלל האורחים במלון, כ-400 במספר, פונו מיידית אחרי שכדור אש ענק נראה על גג המלון, מה שהביא לסכנה ממשית מפני שריפה וקריסה של המבנה.
על פי הדיווחים, האירוע התרחש בין שבת לראשון בשעה 1:50 בלילה (שעון מקומי), אחרי שמוקד החירום בעיר האוסטרלית קיבל דיווחים על מסוק שהתרסק על גג של מלון במרכז העיר. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, חוקרי זיהוי פלילי עדיין פועלים כדי לזהות את הגופה של הטייס.
על פי החברה שבה עבד הטייס שנהרג, Nautilus Aviation, הטיסה לא הייתה מורשית. בחברה מסרו לתקשורת המקומית כי הם פועלים בשעה זו כדי להבין מדוע הטייס הוציא את הטיסה, שלא הייתה מאושרת על ידי החברה.
 
עדת ראייה שעברה בסמוך למלון, סיפרה לאתר "סנרייז" האוסטרלית כי היא ראתה את המסוק טס במהירות בלתי רגילה, רגע לפני שהוא מתרסק על גג המלון. במזל גדול, אף אחד מאורחי המלון והעובדים לא נפגע פיזית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה