ויראלי

עומר אדם מבקש עזרה מצביקה הדר: "זה החלום שלי"

זמר האהוב עומר אדם, עושה תחרות יוצרים והעלה סרטון משעשע בו הוא מבקש מצביקה הדר לעשות את תעודת הזהות של היוצרים, על רקע הסיפור סביב תעודת הזהות שלו בכוכב נולד: "פעם אחרונה שחלמת על משהו זה לא נגמר טוב". צפו בתיעוד המצחיק
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
הזמר האהוב עומר אדם, עושה תחרות יוצרים והעלה אתמול (שלישי) סרטון לחשבון האינסטגרם שלו,  בו הוא מבקש טובה ממגיש הטלוויזיה והקומיקאי, צביקה הדר, לעשות תעודות זהות לטופ 5.
בסרטון עצמו, עומר אדם מגיע לביתו של צביקה הדר ומצלצל באינטרקום שלו. הדר יוצא החוצה, פותח את דלק הכניסה לזמר, וכשהשניים נפגשים צביקה הדר המופתע אומר לו: "עומר, מה אתה עושה פה? התגעגעתי אלייך". 
אדם, מחבק את הדר משיב: "צביקה, יש לי חלום. אתה חייב לעזור לי". הדר משיב: "פעם אחרונה שחלמת על משהו זה לא נגמר טוב". אדם מספר להדר על התחרות: "עשיתי תחרות בטיקטוק של יוצרים, כותבים ומלחינים". הדר משיב: שמעתי על זה, כותבים לך שירים אנשים, ואתה בוחר".
אדם משיב להדר: "נכון, ואתה הכי טוב בדברים האלה. יש מצב אתה בא לעשות להם תעודת זהות?". הדר משיב: "אתה עוד פעם מפיל אותי על תעודות זהות? (זכר לכוכב נולד, אז אדם הודח אחרי שגילו כי שיקר על הגיל שלו) תביא לי תעודת זהות".

אדם השיב: "די צביקה, אני בן 30". הדר השיב: "גם אז היית בן 30". אדם הציג בפניו תעודת זהות ישנה והדר השיב: "אם היית מראה לי את התמונה הזאת אז, בחיים לא היית מגיע לכוכב נולד. אתה צריך להתאמץ קצת יותר מלבוא ולבקש". בהמשך הסרטון, הדר לוקח את הזמר לביתו ונותן לו לשטוף כלים, את הבריכה ולעשות את כל מטלות הבית.  לסיום, הדר הודה זה מרגש אותו, והסכים לשיתוף הפעולה. צפו בתיעוד:
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עומר החולדה
    קרעי 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה כמו נתחת של פרידה ילד נמוך צכןער והמוזיקה חלולה
    סגור