ויראלי

יעל בר זוהר מתפרקת: "אני מרגישה את חסרונך בכל מקום"

אחיינו של גיא זוארץ, עילי ברעם ז"ל, נרצח במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. כעת, יעל בר זוהר, אשתו של זוארץ, העלתה סטורי בו חשפה כי נתקלה בגרפיטי לזכרו ואת הכאב הגדול שהוא העלה בה: "לנסוע ולהרגיש את חסרונך בכל מקום. עילוש שלנו. מתגעגעת"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
יעל בר זוהר, מגישת הטלוויזיה והדוגמנית האהובה, עברה שנה לא קלה בכלל אחרי שאחיינו של בעלה גיא זוארץ, עילי ברעם ז"ל, נרצח במסיבת הנובה, ובין כל הטרגדיות שעברה היא איבדה את אביה, מנחם בר זוהר ז"ל. 
הבוקר (שני) העלתה מגישת הטלוויזיה האהובה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא שיתפה שבמהלך נסיעה בתל אביב היא הבחינה בגרפיטי לזכרו של עילי ברעם ז"ל, בו נכתב: "עילי - לנצח". על רקע הסטורי כתבה בר זוהר בכאב: "לנסוע בתל אביב ולהרגיש את חסרונך בכל מקום. עילוש שלנו. מתגעגעת".
כזכור, לאחרונה העלתה בר זוה  סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא התפרקה לחלוטין מהמצב הקשה במדינה, והתייחסה למותם של חיילי צה"ל ברצועה, כמו גם ליחס שמקבלים חיילי המילואים.
בסטורי הראשון שהעלתה התייחסה בר זוהר לכך שלוחם מילואים בצה"ל, נדרש להחזיר את המענק שלו בעקבות חוב שצבר במהלך המלחמה, וכתבה: "באמת שכבר אין מילים. יום קשה. אני רוצה כבר להרגיש בבית - בבית שלי/מדינה שלי. מה זה בית? מקום שאתה יודע שאתה מוגן, אהוב. מקשיבים לך. רואים אותך. דואגים לך. שיש תן וקח, שיודעים גם לתת את החיבוק והכרת התודה. די כבר! הכל הזוי. בבקשה, אני רוצה שכל זה ייגמר!".
בהמשך, התייחסה בר זוהר לנפילתם של שני חללי צה"ל, נדב אלחנן נולר ז"ל ואייל אבניאון ז"ל: הלוואי שכבר שמישהו יעיר אותנו מהגיהנום והסיוט הזה. אלוהים תרחם עלינו כבר! אי אפשר עם עוד מלאכים גיבורים שמתים. אי אפשר עם עוד משפחות שמתרסקות. כמה כאב. עד מתי? די".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה