ויראלי

מעיין אדם בהחלטה כואבת: "שבר אותי סופית, מלאת רגשות אשם"

מעיין אדם, שעברה ניתוח דחוף אחרי שהתגלה אצלה ציסטה ענקית בגודל של 25 ס"מ בבטנה, חשפה כי קיבלה החלטה להפסיק להניק: "שבוע באשפוז שנגמר בניתוח נוסף ששבר אותי סופית. אני יודעת שלא יפלו השמיים אבל מלאת רגשות השם"
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם, מנחת טלוויזיה ידועה וכוכבת רשתות חברתיות, עברה לאחרונה מסע בריאותי מפתיע ומאתגר שהסתיים בתוצאה מרשימה. אחרי שילדה את בתה השנייה לאוויר העולם, אדם הבחינה שהבטן שלה התנפחה באופן קיצוני. אחרי בדיקה, התגלתה אצל אדם  ציסטה ענקית בגודל של 25 ס"מ בבטנה. הרופאים החליטו על ניתוח דחוף להסרת הציסטה, שכלל גם כריתת שחלה. 
היום (שני) אדם העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה החלטה לא קלה בכלל שלקחה. אחרי הניתוח שעברה, אדם החליטה שהיא מפסיקה להניק, מה שגרם לה לטענתה לרגשות אשם רבים.
בסטורי שהעלתה אדם לחשבון האינסטגרם שלה היא צירפה תמונה עם בתה התינוקת על ידיה וכתבה ברקע: "בצער רב הפסקתי להניק השבוע. זה היה קשה עוד קודם והגעתי לפגישות עם צידנית וקרחונים, ושאבתי בהפסקת הפרסומות באולפן, ולפעמים עצרתי בצד בנסיעה, וכל הזמן ניסיתי לתזמן ולתמרן בעוד מלחמה אחת מהמון מלחמות שמתישות אותי נפשית ופיזית, אבל שבוע באשפוז שנגמר בניתוח נוסף ששבר אותי סופית. אני יודעת שלא יפלו השמיים אבל מלאת רגשות אשם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל טוב רפואה שלמה בריאות טובה והרבה נחת (ל"ת)
    אזרח 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעניין
    נתן 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד מעניין
    סגור