ויראלי

מגיש ערוץ 14 חושף כאוס בביהמ"ש העליון: "שוברים את הכלים"

כאוס וצרחות בבית המשפט העליון: במהלך דיון שהתקיים היום, הקהל החל לצעוק ופוצץ את הדיון, כאשר עורכת הדין החלה לדבר על ה"כיבוש". השופטים נאלצו לצאת מהאולם
מערכת ice | 
בית המשפט העליון (צילום הדס פרוש/ פלאש 90)

העיתונאי ומגיש תוכנית הפטריוטים בערוץ 14, ינון מגל, פרסם לפני זמן קצר (ראשון) בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) צילום מתוך דיון שהתקיים היום בבית המשפט העליון, כאשר הרכב השופטים הוא עוזי פוגלמן, יצחק עמית ונועם סולברג.

בדיון ישבו בקהל משפחות שכולות וכאשר עורכת הדין החלה לדבר על ה"כיבוש", הכאוס בבית המשפט החל והדיון הופסק. היושבים בקהל התרעמו על דברי עורכת הדין וצעקו עד כדי כך שלא היה ניתן לנהל את הדיון. השופטים נאלצו לצאת מהאולם.
 


בציוצו כתב ינון מגל: "שוברים את הכלים משפחות שכולות ולוחמים פיצצו דיון בבג"ץ הבוקר התקיים דיון בבג"ץ של שורת ארגוני שמאל קיצוני ביניהם גישה, האגודה לזכויות האזרח ועוד בעד מתן סיוע לעזה".

 



מגיש נוסף בערוץ 14 שלעתים מחליף את מגל בתוכנית הפטריוטים, ובשאר הזמן משמש כפאנליסט מוביל בתוכנית, יותם זמרי, התייחס אף הוא לאירוע ושיתף תיעוד מבית המשפט. "סוף סוף מחאה של אמהות שכולות ואמהות לוחמים מול ממשלה לא נבחרת". כתב זמרי.
 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה