ויראלי

עינב בובליל מאשימה: "עצרו אותי כי אני עינב בובליל"

עינב בובליל השיבה לעוקב באינסטגרם שלה ששאל "למה עצרו אותך במכס?" בובליל השיבה: "מעריכה כי אני עינב בובליל. חיכו לי שם 3 אנשים ! אמרתי לו בבקשה אתה מוזמן לפתוח את כל המזוודות" 
מערכת ice |  1
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
במסגרת "שאלות ותשובת" שביצעה בעמוד האינסטגרם שלה בסטורי, עינב בובליל חושפתץ כי עוכבה במכס כאשר אחד מעוקביה שאל אותה "למה עצרו אותך במכס?" בובליל טוענת שנעצרה עקב היותה מפורסמת. כך כתבה: "מעריכה כי אני עינב בובליל. ממש חיכו לי שם 3 אנשים ! אמרתי לו בבקשה אתה מוזמן לפתוח את כל המזוודות אבל תדע שלא קניתי כלום מלבד קרמי גוף וקצת זארה.
יוסף, בנה של בובליל כמעט והצליח לסבך אותה: "אז יוסף אומר לו-לא נכון כן קנינו אז הוא אומר לי בבקשה הילד רוצה להגיד מה קניתם אני אומרת ליוסף תספר לך מה קנינו הוא אומר לו מכונית ודרקון". כשנשאלה במכס "למה לא קנית כלום", השיבה: "טסתי לצבור חוויות ולא לקניות, ודובאי יעד יקר וזהו הוא שחרר אותי. לא הלך להם הפעם חחח. ועוד מה הוא אומר לי טוב פעם הבאה."
לפני מספר ימים, בראיון ל-ice, כשנשאלה בובליל מה היא קנתה לאחרונה, ענתה: "הכל. מה שאת רוצה. בגדים יצא לי לקנות ממירן (בוזגלו), וקניתי מוצרים מדניאל עמית. אם נגיד אני רואה משהו שאני אוהבת מרימה ומפרגנת לה. אני קונה גם לבנות שלי". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עינב בובליל
    רוני 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מזכירים אותה???? היא אושיית תרבות??? אין לעיתון המכובד על מה לכתוב ????
    סגור