ויראלי

נטלי דדון חוגגת בענק: ההפתעה המטורפת של הכוכבת הישראלית

השחקנית חגגה את יום הולדתה ה-41 לצד פצועי מלחמת חרבות ברזל. את המופע המרכזי פתחו הצמד המוזיקלי סאבלימינל והצל יחד עם איציק שמלי. האירוע כולו התקיים בהתנדבות מלאה של ספקים רבים. עם הנוכחים נמנו בין היתר: מירי מיכאלי, ספיר קשתי, טליה עובדיה, שר פיטנס, מור חן ועוד
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום שירן פרץ)
הערב (שני) התקיים אירוע מרגש ומיוחד במרפסת "חוזרים לחיים" במחלקת השיקום בבית החולים שיבא בתל השומר. נטלי דדון, שחגגה את יום הולדתה ה-41, בחרה לציין את המאורע בדרך יוצאת דופן - לצד פצועי מלחמת חרבות ברזל. האירוע, שהופק על ידי שון בלאיש לבקשתה של דדון, היה מחווה מרגשת של הוקרה והצדעה לפצועים ולנפגעי ה-7 באוקטובר.
הקונספט המיוחד והחגיגי שילב בין שמחת יום ההולדת לבין הכרת תודה עמוקה לאלה שהקריבו כל כך הרבה למען המדינה. את המופע המרכזי פתחו הצמד המוזיקלי סאבלימינל והצל יחד עם איציק שמלי שהצליחו לסחוף ולשמח את כל הנוכחים. לאירוע הגיעו חברותיה שהגיעו לפרגן, מירי מיכאלי, ספיר קשתי, טליה עובדיה, שר פיטנס, רומי חג'ג', ג׳סיקה אלטר, יובל מעתוק, מור חן, יעל צין.

(צילום: שירן פרץ)
האירוע כולו התקיים בהתנדבות מלאה של ספקים רבים, שהתגייסו כדי לאפשר רגע של הפוגה והנאה עבור הגיבורים. מה שהפך את האירוע למיוחד עוד יותר היה העובדה שרבים מהספקים היו בעצמם ניצולים או נפגעים של אירועי השביעי באוקטובר: קייטרינג מגי ותולי דאגו לשולחן שוק מפנק, בשיתוף עם השף אבישי ארג'נטרו מעוטף עזה, ששרד את הזוועות יחד עם משפחתו. נטע אביר לב, ניצולה מהמסיבה בנובה שאיבדה את בת דודתה וחברתה הטובה, הייתה אחראית על עיצוב הבלונים.
הצלם גל טוויג, לוחם שנפצע ב-8 באוקטובר בקיבוץ בארי והשתחרר לאחרונה מהצבא, תיעד את האירוע. טוויג עתיד לחזור לשירות צבאי בעוד שבועיים. האירוע לא היה רק חגיגת יום הולדת; הוא היווה עדות חיה לכוחה של הרוח האנושית, לחוסנה של החברה הישראלית ולסולידריות העמוקה בין כל חלקי העם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה