ויראלי

עדי אשכנזי זועמת: "תגידו לנו עכשיו שנעזוב את המדינה"

הקומיקאית עדי אשכנזי זעמה אחרי הסרטון המחריד של חטיפת התצפיתניות מנחל עוז ודרשה לשחרר את החטופים מיד: "אם זה מה שיכול לקרות במדינה שלנו שגם ייקחו אותנו לצבא, וישימו אותנו על קו הגבול ונתריע ויתעלמו, ונתריע ויחטפו ויאנסו, ולא יבואו לקחת, אז תגידו לנו עכשיו שנעזוב את המדינה"
מערכת ice |  6
עדי אשכנזי, מתוך 'מה זה השטויות האלה?!' (צילום מסך מאקו)
עדי אשכנזי, הקומיקאית האהובה, העלתה היום (ראשון) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, אליו צירפה סרטון בו היא זעמה על התנהלות הממשלה על רקע הסרטון המחריד של חטיפת התצפיתניות ממוצב נחל עוז, כשהיא דורשת להחזיר מיד את החטופים לישראל.
על רקע הסרטון שהעלתה היא כתבה: "כל נשות ישראל המזדהות בבתים, ברחובות, ברשתות, בוועדות - לא יצליחו. יש נשים בממשלה והן הנציגות שלנו עד להודעה חדשה - מירי, מאי, אורית וגילה - תעשו את המעשה הנכון. תהיו נשים. שחררו את החטופים, עשו הכל כדי לעצור את הלחימה עוד היום".
  
בסרטון עצמו שלחה אשכנזי מסר נוקב ואמרה: "קצו כל הקיצים, ברגע שנחטפו נשים בשביעי באוקטובר עם פוטנציאל הריון, הסכנה של נשים בשבי היא כלל עולמית, לא חוטפים נשים ולא מחזיקים אותן בשבי כי הן פצצה מתקתקת. אנשים ישנים על האף. אני רוצה לבקש סליחה מהבנות ואני מסתכלת מי מטפל בהחזרה שלכן? מי האנשים שיצילו את הבנות?".
אשכנזי המשיכה: "אין אישה שצפתה בסרטון והרגישה שהיא נחטפת רק מלצפות בזה כי זו המדינה שלה, אם זה מה שיכול לקרות במדינה שלנו שגם ייקחו אותנו לצבא, וישימו אותנו על קו הגבול ונתריע ויתעלמו, ונתריע ויחטפו ויאנסו, ולא יבואו לקחת, אז תגידו לנו עכשיו שנעזוב את המדינה. הנשים האלה עדיין שם ואני רואה את הסיבה כי מטפלים בה בנימין נתניהו ואריה דרעי, אין נשים שמטפלות בצד של נשים במדינה הזו, אין נשים בשלטון".
לסיום זעמה אשכנזי: "אני קוראת לכן הנשים שבממשלה, תוציאו את הנשים האלה משם זה על הידיים שלכן, גברת מירי רגב, טלי גוטליב, אורית סטרוק, מאי גולן, תתעוררו על החיים שלכן, תעשו מעשה למען נשים, תצאו נשים".  
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הלוואי ומישהו ישמע זעקתו אמאות
    גל 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הכל פוליטיקה ,אפשר היה לשחרר את כולם בשבוע שבועיים. הלב כואב על ההורים בורא עולם תעצור את הזוועה הזו !!!!!!!!!!
    סגור
  • 5.
    התבלבלתם
    אחד מהעם 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המאשימים טוענים שהמדינה הפקירה.טעות.ההנהגה האזרחית(ביבי וההכלה)וההנהגה הצבאית,קרי המטכ"ל(והרמטכ"ל בראשו)הם שפישלו.המדינה היא אנחנו האזרחים, הריבון.אים יעצרו את הלחימה כעת זו תהיה טעות נוראית נוספת והמדינה(אנחנו)נשלם מחיר נורא.חייבים לרסק את החמס
    סגור
  • 4.
    כלו כל הקיצים!!! (ל"ת)
    ניס 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מאיימת אוי אוי אוי
    גו 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אל תאיימי, ברוכה היוצאת
    סגור
  • 2.
    מאיימת אוי אוי אוי
    גו 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אל תאיימי, ברוכה היוצאת
    סגור
  • 1.
    עדי אשכנזי
    יוסי 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מוכן ללוות אותך לשדה. קני כרטיס בכיוון אחד
    סגור