ויראלי

עומר אדם ומשפחתו מסתבכים? "מעורר פחד וחשש"

השכנים המפוחדים לכאורה של הזמר טענו כי פנו למועצה בתלונות בשל הכלב המשפחתי שמסתובב ללא רצועה, אבל במועצת משמר השבעה נמסר: ״לא נתקבלו שום תלונות״
מערכת ice | 
עומר אדם בהופעה (צילום עומרי סילבר)
האם אחד הזמרים המצליחים בישראל, עומר אדם יחד עם משפחתו הסתבכו בגלל הכלב שהם מגדלים בביתם? בעוד אדם עשה במהלך מלחמת חרבות ברזל לא מעט עבור חיילי צה"ל, ב-TMI פורסם במהלך סוף השבוע האחרון כי שכניו התלוננו בפני בני משפחת אדם כי בעת שהם וכלבם יוצאים לטייל, הם נתקלים בכלב של המשפחה כשהוא ללא רצועה ונע בחופשיות, מה שמעורר פחד וחשש אצלם להיות מותקפים לכאורה
על פי הדיווח של TMI, נכתב כי: "ולא, אנחנו לא מדברים על הפודל טוי הקטנטן והמתוק שקנה הזמר לזוגתו יעל שלביה וספג על כך ביקורות נוקבות שרכש כלב ולא אימץ מעמותה, אלא אנחנו מדברים על הכלב העצום שנראה כמו מגזע קאנה קורסו שהם כלבי תקיפה והגנה ונחשבים לכלבים מסוכנים". 

השכנים המפוחדים לכאורה דיווחו ל-TMI כי אף פנו למועצה בתלונות אך לא נעשה דבר בעניין, עד כה. לעת עתה, ממועצת משמר השבעה נמסר: ״לא נתקבלו שום תלונות״. מטעמו של עומר אדם לא הגיבו לידיעה שפורסמה.
בינתיים, הזמר האהוב, עומד אדם, ממשיך לשמור על מקומו בפסגת האמנים המושמעים ביותר בספוטיפיי ישראל. גם השבוע הוא הגיע למקום הראשון בטבלת הדירוגים. אושר כהן שומר על מקומו ומגיע, בדומה לשבוע שעבר, למקום השני. למקום השלישי הגיע זמר המזרחית הוותיק, אייל גולן שרק לאחרונה נודע כי נפרד בשנית מגרושתו, דניאל גרינברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה