ויראלי

גרושתו של סטטיק במסר חד: "לך קיבינימט"

באינסטגרם שלה היא כתבה: "לך קיבינימט, צמד מילים שכמו קסם גרם לי לשחרר אחיזה, בכל דבר שהוא לא בשליטתי המלאה ולא מדובר בהכרח בהקשר של יחסים בינו לבינה אלא על כל סיטואציה עקומה שמסרבת להתיישר. מה שצריך להיות גם ככה יהיה, שחררו אין כיף מזה. 30.5.24".
מערכת ice |  6
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
רגע אחרי ששרית פולק, כוכבת האח הגדול לשעבר וגרושתו של הזמר סטטיק, שמתכוננת במלוא המרץ לספר הביכורים שלה ועידכנה את העוקבים כי היא קרובה לכך מתמיד, מנסה לעשות שינוי בחיים ובדרך החשיבה שלה.
באינסטגרם שלה היא כתבה: "לך קיבינימט, צמד מילים שכמו קסם גרם לי לשחרר אחיזה, בכל דבר שהוא לא בשליטתי המלאה ולא מדובר בהכרח בהקשר של יחסים בינו לבינה אלא על כל סיטואציה עקומה שמסרבת להתיישר. מה שצריך להיות גם ככה יהיה, שחררו אין כיף מזה. 30.5.24".
 
רק לפני כשבועיים, פולק כתבה בצורה הרבה יותר נרגשת: "יום הולדת שמח לאישה של חיי, אמא שלי. המלכה של הבית , האדם עם הלב הכי טוב שאני מכירה. הגנת על הבית שלנו כמו לביאה גם כשהכול כמעט והתפרק. את ההגדרה לטוב, לעוצמה, לאישה טובה, לאהבה, לאמא. אני מאחלת לעצמי להיות רבע ממה שאת- את המודל הכי טוב שיכולתי ללמוד ממנו".
 
עוד היא הוסיפה בברכה: "שאלוהים ישמור לי עלייך ועל אבא בריאים וחזקים אתם העוגן שלי, הדלק שמניע אותי ואני מבטיחה שלכל השאר אני כבר אדאג. אומרים שהנשמה שלנו בוחרת את ההורים שלנו, וואלה הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי. אני אוהבת אותך משורש נשמתי חיבוק גם מצחי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חח
    חח 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למה את מקללת יש לך פה מסריח תןדי שהקנאה אוכלת לך את הלב סטייק לא חייב לך כלום כואב לך הלב שהוא עם רונה היא יותר שווה ממך
    סגור
  • 5.
    צבעות
    אנונמי 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את יצאת איתו בגלל הכסף והפירסום ואנשים כאחלו נפוחים ואת ידעת אולי שניכם לקיבנמט ונשים נמרחות עליו אז תתקדמי ותקחי לא מפורסם שיכול להיות יותר רצני
    סגור
  • 4.
    את נהדרת
    רחלי 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הוא גילה את פרצופו
    סגור
  • 3.
    שחרור
    emily 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנחנו באמת צריכים שחרור מעונשה של זו, לה זה מגיע לנו?!
    סגור
  • 2.
    עצם זה שהיא מקללת בנאדם שלא רואה אותה
    מסכנה שרית 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה מעיד על הקושי שלה לשחרר ממנו.. שרית צריכה להפנים את העובדה שהיא כבר לא אישו מבחינתו של מי שהיה בעלה. זהומגב' שימי נקודה ותמשיכי בכיוון אחר, כי כעת את סתם מתבזה.. חבל. מישהו היה צריך לאמר לה את הדברים כפי שהם...
    סגור
  • 1.
    לא מכיר
    מי זאת? 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא באמת מעניין אותי.
    סגור