ויראלי

נגה ארז יורה לכל הכיוונים: "ביבי ז**ן אותי, די כבר אין אותי"

נגה ארז, כוכבת הפופ הישראלית, העלתה קטע ראפ בתגובה למלחמת הראפ בין שני כוכבי ההיפ הופ, קנדריק לאמאר ודרייק, בו היא יורה לכל הכיוונים ועוקצת את הסטודנטים בארצות הברית, את שני הראפרים ושולחת מסר בעברית לנתניהו
מערכת ice |  3
נגה ארז (צילום אינסטגרם @nogaerez)
על רקע קרב הראפ בין הראפרים קנדריק לאמאר ודרייק, שבשבוע האחרון לא מפסיקים לעקוץ וללכלכך אחד את השני דרך קטעי ראפ שהם מוציאים, נגה ארז, כוכבת הפופ הישראלית, העלתה קטע של שיר ראפ חדש שהיא כתבה בתגובה למלחמת הראפ בין שני כוכבי ההיפ הופ.
במסגרת הקטע ששחררה אתמול (ראשון) ארז לחשבון האינסטגרם שלה, היא ירתה לכל הכיוונים על מספר נושאים, בהם המלחמה, הסטודנטים בארצות הברית וכמובן הקרב בין שני הראפרים.
 
בנוגע לשני הראפרים שרה ארז: "טרולים גדולים על הבמה. ביצים גדולות, זו מלחמת מילים. העולם נגמר, סיימתי להעמיד פנים. תבינו, אני על הקאבר של נשק קטלני. אני באמת באה מדור של אהבה מזויפת וחדירה לבית".
כחלק מהשיר שהוציאה, ארז כאמור ירדה על הסטודנטים בארצות הברית בעקבות ההפגנות הפרו פלסטיניות שם, שיצאו מכלל שליטה: "ילדים חכמים עם תארים יקרים, תראו לי את הידע שלכם, אני אבין את זה. פאי שווה 3.14 אוניברסיטאות עילית, אני מבינה את זה, תמות אם אתה רוצה להחזיר את הילד הג'ינג'י בחזרה. זה לא שקט כשהאלמנות צורחות? אה?".
עוד אמרה כחלק מהביקורת לסטודנטים האמריקאים: "ואני באמת באמת לא יודעת איפה המצפן המוסרי שלהם, אולי זאת הסיבה שהם לא יכולים לקבל משלוחי אוכל לקמפוסים שלהם?". בשלב זה, זרקה לאוויר כחלק מקטע הראפ שלה מספר מילים בעברית, שם אמרה: "ביבי ז**ן אותי, די כבר אין אותי
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    את לא ראפרית
    קרינג׳ 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סתם פופיסטית שמאלנית
    סגור
  • 2.
    יהה
    יוהה 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני רוצה
    סגור
  • 1.
    תבואי תבואי
    משה 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפתח תקווה-יש לי חדר ליד התחנה המרכזית
    סגור