ויראלי

עמיחי אליהו מגיב לסערה: "הקוד האתי של כשר - טרף!"

המערכת הפוליטית גועשת בעקבות דבריו המקוממים של פרופ' אסא כשר שאמר: "החברה הישראלית היא כמו מרק. אחים לנשק והטייסים הם כופתאות משובחות - והמתנחלים הם הטבעת העכורה במרק". השר אליהו: "אינו ראוי להיות חתום על הקוד האתי של צה"ל"
דוד זולדן |  2
עמיחי אליהו, פרופ' אסא כשר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוסי אלוני)
אחרי שפרופ' אסא כשר (מחבר הקוד האתי של צה"ל) הטיל פצצה והבעיר מחלוקת בעיצומה של המלחמה כשאמר: "החברה הישראלית היא כמו מרק. אחים לנשק והטייסים הם כופתאות משובחות - והמתנחלים הם הטבעת העכורה במרק" - כעת במערכת הפוליטית מגיבים בחריפות על דבריו. 
השר עמיחי אליהו הגיב: "מי שמזהם את השיח הישראלי בהשוואות מלאות בגזענות, בזמן שטובי בננו מחרפים את נפשם, כדי שהוא וחבר מרעיו יוכלו לשבת על הכורסה בסלון ולקלל. - אינו ראוי להיות חתום על הקוד האתי של צה"ל. הקוד האתי של כשר - טרף!"
 
ח”כ אוהד טל מהציונות הדתית הגיב: “עולם הפוך. לפי אסא כשר, כותב הקוד האתי של צה”ל, מי שקוראים לסרבנות הם כופתאות משובחות ומי שנמצאים תמיד וללא תנאי בחזית הלחימה הם טבעת עכורה. אסא, גם אחרי ה-7.10 אתה בוחר לעסוק בהפצת שנאה – לשם השנאה. מציע שתחזור לקרוא את מסמך הערכים שכתבת, אולי תתעשת”.
במהלך הפגנה של מתנגדי הרפורמה אמר כשר לפני פחות משנה כי "לא משנה באיזה קרב מדובר, בעילת הסבירות בפסקאות התגברות, בשינוי הייעוץ המשפטי ובפיטורי היועצת המשפטית, בכל הקרבות האלה אנחנו נלחמים ואנחנו ננצח בדרך כזו או אחרת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האמת כואבת למתנחלים (ל"ת)
    רפי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    פרופסור אסא תודה שאתה משמש הוכחה
    אזרח 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רבי שמעון בן עקשיא אומר, זקני עם הארץ, כל זמן שמזקינין, דעתן מיטרפת עליהן, שנאמר (איוב יב) "מסיר שפה לנאמנים וטעם זקנים יקח". אבל זקני תורה אינן כן, אלא כל זמן שמזקינין, דעתן מתישבת עליהן, שנאמר (שם) "בישישים חכמה ואורך ימים תבונה".
    סגור