ויראלי

מיכל הקטנה שולחת רמז? "להיות בשמחה, לא משנה הסיטואציה"

מיכל הקטנה שוב כתבה מסר שנראה קשור למצבה המשפחתי לכאורה: "סוד האמונה זה להיות בשמחה לא משנה באיזו סיטואציה את נמצאת בחיים - תמיד יהיו דברים שעליהם תוכלי להוקיר תודה"
מערכת ice |  1
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
לא מפסיקה לשתול רמזים. זמן קצר אחרי שפנתה לעוקבים, כוכבת הילדים שביקשה לא להפיץ שמועות בעניינה, מתוך דאגה לילדיה, מיכל ויצמן, המוכרת כמיכל הקטנה, פתחה שוב אמש [חמישי] את לבה בפני עוקביה באינסטגרם,
הפעם, מיכל הקטנה שוב כתבה מסר שנראה קשור למצבה המשפחתי לכאורה: "סוד האמונה זה להיות בשמחה לא משנה באיזו סיטואציה את נמצאת בחיים - תמיד יהיו דברים שעליהם תוכלי להוקיר תודה"

נזכיר כי הכוכבת ובעלה ניר ויצמן, שלהם שישה ילדים משותפים נמצאים בנקודת מפנה זוגית כבר מספר חודשים, וכעת למרות סימנים ברורים על חיים בנפרד, כששניהם בפרופיל גבוה ביקשה ויצמן להניח לנושא ולא לדבר עליו.
רק לאחרונה כתבה: "אני מרגישה שהחיים תמיד תישלו אותי וחייבו אותי להיות חזקה ולדרוש את מקומי, יכול להיות שזה בגלל שאני קטנה פיזית, המון פעמים ניתנה לי התחושה שלא באמת רואים אותי, כשחיים חיים שלמים ככה זה הופך להיות מאוד מאוד מתיש
ויצמן התייחסה במרומז לחיים ללא נוכחותו של הפרוד, "אם אני לא אהיה באמת מאושרת לא אוכל להסב אושר אמיתי לאחרים, לילדים שלי לפעמים תחושת הבדידות משתקת ובזכות ההתחזקות שלי בבורא עולם אני כבר לא מרגישה בודדה... מרגישה שהוא לא עוזב אותי לרגע... אבל אני לומדת להיות החברה הכי טובה של עצמי, לאהוב אותי, לפרגן לעצמי כשצריך ולהמשיך בדרך שלי.להקשיב תמיד לקול הפנימי שלי.
"להרים ידיים לא אומר שנכשלתי, אומר שבחרתי לעצור. בחרתי דווקא בתקופה כזו מאתגרת להפסיק להילחם ולקבל את מה שיש בנמצא לחבק באהבה ולומר תודה ונכון לכרגע לבחור בי זה מה שהכי עובד לי. יש לי עוד המון חלומות להגשים והמלאכה מרובה!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת בהחלט!! (ל"ת)
    איה 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור