ויראלי

משפחת קרדשיאן חווה טרגדיה ענקית: "הלב כואב, נפטרה במפתיע"

בנוות משפחת קרדשיאן, נפרדו בכאב מאחותה של קריס ג'נר ודודתן של קלואי, קים, קורטני, קיילי וקנדל, שנפטרה השבוע במפתיע והלכה לעולמה בטרם עת: "בלב הכי כבד ובעצב הכי עמוק אני משתתפת שאחותי קארן נפטרה במפתיע. תזכורת לכך שהחיים כה קצרים ויקרים והמחר לעולם לא מובטח"
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום shutterstock)
בנות משפחת קרדשיאן, נפרדו בכאב מאחותה של קריס ג'נר ודודתן של קלואי, קים, קורטני, קיילי וקנדל, שנפטרה השבוע במפתיע והלכה לעולמה בטרם עת.
בפוסט שהעלתה קריס ג'נר לחשבון האינסטגרם שלה, היא צירפה תמונה של אחותה וכתבה: "בלב הכי כבד ובעצב הכי עמוק אני משתתפת שאחותי קארן נפטרה אתמול במפתיע. הלב שלי כואב על אמא שלי ועל אחייניתי נטלי, ואני מתפללת שאלוהים ינחה את כולנו בתקופה הקשה הזו".
ג'נר הוסיפה וסיפרה על אחותה שהלכה לעולמה: "קארן הייתה יפה מבפנים ומבחוץ. היא הייתה הכי מתוקה, הכי חביבה, הכי רגישה ופגיעה וכל כך מצחיקה. היא תמיד הרגישה אסירת תודה והכרת תודה על חייה והעריכה את משפחתה וחבריה ובעיקר את בתה היפה. היא מחזיקה חלק כל כך עצום בלב שלי ואני מוקיר כל זיכרון שיש לנו ביחד".
לסיום כתבה קריס ג'נר כי "פטירתה של קארן היא תזכורת לכך שהחיים כה קצרים ויקרים והמחר לעולם לא מובטח. עלינו לומר לאלה שאנו מוקירים כמה אנו אוהבים אותם. אני אוהב אותך אחותי היפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה