ויראלי

שיר אלמליח בווידוי כואב: "אני בסטרס על ההורים שלי"

הדוגמנית שיר אלמליח חשפה כי היא מתמודדת עם סטרס וחרדה לה ולמשפחתה בעקבות מלחמת חרבות ברזל: "כבר ארבעה חודשים שלא ביקרתי אצל ההורים שלי מהפחד שיעשו שם את מה שקרה ב-7 באוקטובר"

מערכת ice | 
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
בעקבות שיתוף פעולה עם סופר-פארם ועמותת נט''ל, הדוגמנית שיר אלמליח חשפה היום (רביעי), כי מאז תחילת המלחמה, היא מתמודדת עם סטרס וחרדה על בסיס יומיומי: "אני רוצה שנדבר על התחושות שכולנו חווים מאז ה-7 באוקטובר. אני יכולה להעיד על עצמי שמאז אני יותר בסטרס על הילדים שלי, על בן הזוג שלי ועל ההורים שגרים ממש על גבול לבנון ולא מוכנים להתפנות".
עוד המשיכה אלמליח על המצב המורכב: "כבר ארבעה חודשים שלא ביקרתי אצל ההורים שלי מהפחד שיעשו שם את מה שקרה ב-7 באוקטובר בדרום. כל זה משפיע עלי מאוד ביום יום".
"למה אני מספרת לכם את כל זה? לאחרונה נחשפתי לפרויקט של סופר פארם יחד עם עמותת נט''ל שעוסקת בהתמודדות עם מתח וחרדה בעקבות התקופה. הפרויקט הזה גרם לי להבין שכל התחושות שלי הן נורמליות לחלוטין בתקופה כל כך לא נורמלית כמו זאת", שיתפה הדוגמנית באומץ.
"אז היום אני כבר יכולה להודות שחוויתי לחץ וסטרס מאז תחילת המלחמה, אבל הבנתי שזה בסדר להרגיש את התחושות האלה, במיוחד אחרי כל מה שכולנו חווינו מאז ה-7 באוקטובר", סיימה בזאת אלמליח את הסרטון, לטובת אנשים שמרגישים את אותן התחושות הלא פשוטות מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה