ויראלי

האמת מאחורי הקלעים באוסקר נחשפת: המגיש העירום היה לבוש?

מסתבר שג'ון סינה, מגיש הפרס בטקס האוסקר לא באמת היה עירום כביום היוולדו באותו רגע ויראלי על הבמה. זה מה שקרה מאחורי הקלעים
מערכת ice | 
סינה עירום בטקס האוסקר (צילום צילום מסך מטוויטר)
אחד הרגעים הזכורים ביותר מטקס האוסקר שארע הלילה (בין ראשון לשני) היה זה בכיכובו של השחקן ג'ון סינה ("ברבי"), אשר עלה לבמה והגיש את פרס האוסקר על עיצוב התלבושות – כאשר הוא עירום כביום היוולדו. למעשה, רק מעטפת הפרס היתה זו שהסתירה את מבושיו.
 
הקטע המשעשע והביזארי ארע רגע אחרי שהמנחה ג'ימי קימל אמר: "בטקס האוסקר ה-46, 1974, דיוויד ניבן היה באמצע הצגת אליזבת טיילור כשגבר עירום התפרץ אל הבמה. אתם יכולים לדמיין שגבר עירום רץ על הבמה היום?".

ג'ון סינה נכנס אל הבמה כשהוא לוקח את המעטפה המכריזה על הזוכה, הניח על חלציו ואמר למיקרופון: "תלבושות, הן חשובות. אולי הדבר הכי חשוב שיש... אני לא יכול לפתוח את המעטפה"... לאחר מכן הולבש השחקן בטוגה לקול צחוק הקהל, והמנחה קימל נטל את המעטפה.
 
אלא שאחר הצהריים התבררה האמת העירומה מאחורי התרגיל: ג'ון סינה לא באמת היה עירום מאחורי המעטפה. מתצלומים שפורסמו מאחורי הקלעים מתברר כי הוא לבש תחתון זעיר בצבע גוף שהסתיר את איבריו מלפנים ומאחור, על כל תקלה שלא תבוא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה