ויראלי

בעלי "לחם חביתה" בנתניה בסכנת חיים: מי זרק רימון לעסק האהוב?

אחרי שויקי עזרא, בעלי סניף "לחם חביתה", הותקף השבוע יחד עם בנו באלימות קשה לאחר ויכוח על חנייה ליד העסק המשפחתי, רימון רסס נזרק לעבר העסק שלו
מערכת ice |  1
לחם חביתה (צילום זאביק דרור)
כוכב הרשת והמסעדן, ויקי עזרא, בעלי סניף "לחם חביתה" באזור התעשייה בנתניה, שהפכה ללהיט טיקטוק בשנה שעברה, הותקף השבוע יחד עם בנו באלימות קשה לאחר ויכוח על חנייה ליד העסק המשפחתי, אבל לא מעט גבות הורמו כאשר הם לא הגישו תלונה במשטרה נגד העבריינים שפצעו אותם באלימות.
עזרא ובנו מעדיפים שלא להתלונן ובכך לא להסתבך עם עבריינים מקומיים בנתניה שעשויים להיות קשורים לתוקפים. אלא שכעת, הסיפור מסתבך בגדול אחרי שהיום (חמישי) המשטרה איתרה שרידי רימון שנזרקו לעבר העסק של ויקי עזרא, אחרי שפיצוץ גדול נשמע במקום. לא היו נפגעים באירוע.

בתחילת השבוע כאמור עזרא ובנו הותקפו באלימת קשה במיוחד. מאז, הם נמצאים תחת מתקפה כשכעת זרקו לעבר בית העסק שלהם רימון רסס. בכיר במשטרה הסביר למאקו: "זה מוזר שהם לא התלוננו, מדובר באירוע חמור שיכול היה להסתיים בצורה טרגית. אם השוטרים לא היו מגיעים ותופסים את החשודים לא היה תיק, לכן העובדה שהם לא התלוננו תמוהה ומעידה שהם חוששים על חייהם".
בהמשך, השלושה,  עומרי מיוסט בן 27 מנתניה, רועי בונקר בן 38 מנתניה וגבי חנני בן 30 מחולון, נעצרו על ידי המשטרה ונלקחו לחקירה. השלושה נעצרו בחשד להחזקת אגרופן, תקיפה סתם ותקיפה הגורמת חבלה ממש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חמו
    חיימי 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה הוא בעצמו פושע
    סגור